فروردین 9, 1403

فرد یاب – کنترل بازاریاب ها رو نقشه

فرد یاب سامانه نرم افزاری قدرتمند و کاربردی است که بمنظور کنترل موقعیت یابی پرسنل و کارمندان بنگاه ها، شرکت های کوچک و بزرگ طراحی شده است، از مهمترین قابلیت های فرد یاب که آن را از دیگر نرم افزار ها مشابه متمایز می کند، اتصال همیشگی و دائمی با سرورهای قدرتمند فرد یاب می باشد، که این قابلیت امکان کنترل لحظه به لحظه پرسنل از قبیل مکان یابی بر روی نقشه، ارسال فراخوان یا پیام بصورت تکی یا گروهی، ثبت خودکار و هوشمند رویدادها و بسیاری کارهای کاربردی دیگر را فراهم می نماید

 

برخی از امکانات سامانه فرد یاب :

نمایش مسیرهای طی شده روزانه

در صورتی که در طول روز فرصت رصد کردن پرسنل یا بازاریاب های خود را از طریق پنل کاربری خود نداشتید نگران نباشید و با استفاده از این قابلیت می توانید مسیرهای پیموده شده توسط پرسنل یا بازاریاب های خود را بطور کاملا تفکیک شده در بازه های زمانی دلخواه را بر روی نقشه با جزئیات کامل مشاهده نمایید.

قابلیت ارسال پیام از سرور

بدلیل اتصال دائمی دستگاه ها به سرورهای فرد یاب، سرپرست از طریق پنل مدیریتی خود در هر ساعت از شبانه روز قادر به ارسال پیام و فراخوان برای پرسنل خود خواهد بود. این پیام ها کاملا رایگان بوده و هزینه ای برای سرپرست ها ندارد.

اتصال دائمی با سرور

مهمترین قابلیت فرد یاب اتصال دائمی با سرور و بلادرنگ (Real-Time) بودن آن است که این قابلیت، امکان موقعیت یابی لحظه ای رو نقشه، ارسال پیام از سرور به دستگاه ها پرسنل، کنترل از راه دور دستگاه ها و بسیاری ابزارهای کادربردی دیگر را مهیا می کند.

کنترل از راه دور

سامانه مدیریتی فرد یاب به سرپرست ها این امکان را می دهد که دستگاه های تحت اختیار پرسنل یا بازاریاب های خود را از راه دور مدیریت نمایند، این امکانات شامل روشن و خاموش کردن دیتا، Wi-Fi، GPS، فعال یا غیرفعال کردن قفل دستگاه و بسیاری امکانات کاربردی دیگر را در پنل مدیریتی سرپرست ها مهیا می کند.

قابلیت آفلاین

فرد یاب علاوه بر قابلیت کارکرد در حالت آنلاین در صورت عدم دسترسی دستگاه های تحت اختیار پرسنل و بازاریاب ها به اینترنت بصورت خودکار کلیه عملیات موقعیت یابی و موارد دیگر را جمع آوری کرده و بعد از اتصال مجدد به اینترنت اطلاعات را به سرور ارسال خواهد کرد.

ثبت خودکار رویدادها

سامانه فرد یاب کلیه رخدادها در دستگاه های پرسنل و بازاریابان را کنترل کرده و در صورت تغییر آن را در سامانه ثبت می نمایید، این رخدادها شامل تغییرات روشن یا خاموش شدن دیتا، Wi-Fi، GPS دستگاه و تغییرات سیمکارت با قابلیت نمایش شماره سیمکارت، سریال و اپراتور در پنل مدیریتی سرپرست می باشد.

گزارش گیری از عملکرد پرسنل

در پنل مدیریتی، سرپرست می توانند با تعیین ساعت های کاری برای هر پرسنل به صورت جداگانه، از عملکرد بازاریابان و پرسنل خود گزارش های مختلف تهیه نمایند، این گزارش ها شامل آدرس و موقعیت های جغرافیای پرسنل در ساعات کاری و بسیار اطلاعات کاربردی دیگر خواهد بود.

این مطلب را هم بخوانید :   بهترین چای ساز های تفال و دلایل خرید چای ساز تفال !!!

غیر قابل حذف

فرد یاب از قابلیت مخفی شدن و غیر قابل حذف کردن اپلیکیشن فرد یاب در دستگاه های تحت اختیار پرسنل و بازاریاب ها برخوردار است، این قابلیت ها از طریق سامانه مدیریتی سرپرست تنها با یک کلیک قابل فعال یا غیرفعال کردن می باشد.

امنیت بالا

سرورهای فردیاب علاوه بر قرار گیری پشت فایروال های سخت افزار قدرتمند، به منظور امنیت بیشتر کلیه دستگاه ها متصل به سرورهای فرد یاب از توکن (Token) برای تمامی ارتباطات خود با سرورها استفاده می کنند که این توکن ها هر ۲۴ ساعت یکبار بصورت خودکار تعویض می گردد.

پنل مدیریتی کاربر پسند

در هر سیستم مدیریتی سهولت در استفاده از امکانات آن سیستم امری حیاتی می باشد. که فرد یاب نیز از این امر مستثنا نیست، سامانه مدیریتی فرد یاب با جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا طراحی شده است، و توسط طراحان مجموعه آراد با وجود امکانات بسیار به بهترین نحو و سادگی طراحی شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمایید :

سامانه فرد یاب