استفاده از سئو در کسب و کار ؛ معجزه یا تصادف؟

هزینه های زیادی رو واسه صرف می کنین، خیلی از اوقات کاری خود رو واسه بهینه سازی وب سایتتون اختصاص دادین و بعد از چند ماه می خواین نتیجه زحمات خود رو ببینین. سری به سایت الکسا می زنید؛ چیزایی می ببینن که اصلا انتظارش رو نداشتین. نه فقط رتبه سایتتون بهبودی نداشته بلکه وضعیت از قبل هم بدتر شده! خیلی تعجب نکنین؛ این موارد در  زیاد پیش میاد! مخصوصا کسائی که سئو رو به صورت حرفه ای انجام نمی دن و تصور می کنن می تونن با تکیه بر یافته های کوتاه خود سایتشان رو نجات بدن!
نه تصادفیه و نه معجزه ! اگه می خواین با کسب وکارتون رو معجزه کنین یا به دنبال موفقیتای تصادفی به واسطه هستین بهتره از همین حالا راه خود رو عوض کنین؛ چیزی از عاید شما نمیشه. به طور کامل بر تلاش شما متکیه.
واسه این که بهتر به این حقیقت پی ببرین با ضرورت به کار گیری بقیه عوامل موثر در موفقیت سایتا متوجه میشین که به کار گیری چیزی براساس منطق و استاندادای جهانیه؛ نه شانس یا معجزه!

به کار گیری سئو و هم نیازای اون

نیاز به طراحی مدل تجاری، نیاز به فروش و روش هدف دار اون و در آخر برندینگ بخشایی از کار و کاسبی هستن که با وجود به صورت کامل پوشش داده نمی شن. فست سئو این خدمات رو در کنار و ارائه میده.
طراحی مدل تجارت
قبل از این که بخواین با به کار گیری نظر کاربران رو به خود جلب کنین لازمه نقشه تبلیغات و خود رو با ملاکای خاصی طراحی کنین. این نقشه همون مدل تجاری شما می شه. کار و کاسبیای بزرگ چاشنی خطر پذیری رو به این مدل اضافه می کنن و در آخر رو تجربه می کنن. همونجوریکه می ببینن به کار گیری موفقیتای تصادفی به دنبال نمی آورد.
فروش و درآمدزایی
فروش و درآمدزایی مربوط به بعد از طراحی زیرساخت کسب وکار به وسیله س. به این معنا که بعد از نمیشه سایت رو به حال خود رها کرد و به معجزه الهی دل بست! هیچ مصرف کننده ای دوست نداره واسه خرید مجبور شه. به خاطر همین لازمه بعد از به کار گیری بستر لازم واسه فروش و درآمدزایی رو به وسیله قرار دادن گزینه های جور واجور در اختیار مشتری جفت و جور کنین.
برندینگ
بعد از این که از بیشترین استفاده رو بردین نوبت به قدرت نمایی می رسه. این خودنمایی به واسطه روند که در مطالب گذشته بدون اشاره کردیم ممکن می شه.