چیزایی که زنان باید بخورند

بدن خانوما به دلیل کارکرد متفاوتی که از مردها داره ، به خاطر همین به یه سری از مواد خوراکی خاص نیاز دارن.

بدن زنان به دلیل فعالیتای هورومونی متفاوتی که از مردها داره و همین طور ضعیف تر بودن بدنشون نسبت به جنس مخالف ، باید یه سری از مواد غذایی رو در تغذیه خود بذارن.

سیر:

سیر دارای فوایدی مانند: ضد باکتری، ضد بستن خون ، کاهش فشار خون و مشکلات عروقی – همین طور پیشگیری از سرطانای دستگاه گوارش و بیماریای قلبی و عروقی

پیاز:

پیاز شامل مواد معدنی و همین طور از بین برنده باکتری و ویروسای بدن زنونه.

مرکبات:

مرکبات شامل انتی اکسیدان هستن.

آنتی اکسیدان ها ترکیباتی هستن که باعث مواظبت در برابر آسیب سلولی به وجود اومده بوسیله مولکول هایی به نام رادیکال های آزاد می شن

که در مرکباتی مانند: فلفل قرمز و سبز ، پرتقال ، لیمو ترش ، گریپ فوروت و…

زردآلو:

زردآلو شامل آنتی اکسیدان ، ویتامین آ ، سیه و همین طور دارای مقدار خیلی از پتاسیم هم هستن.

سیب:

سیب پر از ویتامین ها، تانن، مواد معدنی و فیبره ، فشار خون رو تنظیم می کنه، واسه دندونای بسیار موثره چون خانوما در برحه ای از زمان به دلیل بارداری و همین طور دوران شیردهی دچار سستی در دندون هاشون می شن.

شاتوت:

شاتوت شامل آهن و کلیسمه. معمولا تموم خانوما با مشکلات آهن خونی روبرو هستن و اکثرا کمبود آهن در کم خونیا دیده می شه.

قارچ:

قارچ شامل ویتامین ب ، مینرال هستن. مینرال واسه بدن زنان بسیار لازمه.

غلات:

سبزیای تازه با رنگای سبز تیره و سبز روشن

پیازچه موجود در سبزی خوردن:

قسمت سفید و سبز سر پیازچه ، شامل فیبر و ویتامین هستن.

نشونه های دوست داشتن واقعی پسران

چیجوری یه زن موفق باشم؟

زنان

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *