بهترین راهکار تبلیغاتی کدام است؟

هدف goal

امروزه دیگه همه کسب و کارا به دنبال پر رنگ کردن حضورشون در فضای مجازی هستن. همه خوب میدونن که میلیونا کاربر آنلاین دیگه به جای راه رفتن در خیابونای شهر، از این سایت به سایت دیگه می رن و تبلیغات و حضور اونا در فضای مجازی با افزایش مشتریان، فروش و درآمد رابطه مستقیمی داره. اما بزرگترین سوال همه امروز اینه که در کجای اینترنت تبلیغ کنیم؟

دور و بری ها شما پاسخای متفاوتی واسه این سوال بزرگ دارن:

یکی شما رو به طراحی سایت حرفه ای هدایت میکنه. دیگری میگه SEO راه حل بهتری واسه دیده شدنه. دوست دیگری سایتای آگهی رو تجربه بهتری می دونه.

اما شما به دنبال سرویسی هستین که خیلی راحت با اطلاعات خودتون سرویس تبلیغات آنلاین خود رو مدیریت کنین. پس به سراغ معتبرترین راهکارهای تبلیغات آنلاین می رید و شک نداشته باشین یکی از اونا شبکه تبلیغاته. شبکه ای که شما می تونین با هر بودجه ای در اون تبلیغ کنین. از یه ریال تا صدها میلیون ریال! ما در این نوشته تلاش میکنیم تا شما رو با نکاتی مهم در مدیریت کمپینای تبلیغاتی تون آشنا کنیم.

چیکار باید بکنین :

  • تلاش کنیداز راهکارهای تبلیغاتی استفاده کنین که پیام تبلیغاتی شما رو در گستردگی زیادی نمایش بدن. نمایش بیشتر بنر شما، بازدید بیشتر از کار و کاسبی شما هستش.
  • از شبکه هایی که گزارشای روشن و شفاف میدن استفاده کنین. شما اطلاعات و گزارشای کامل روزانه ای رو در شبکه تبلیغات شامل تعداد نمایش بنر، تعداد کلیکا ، شکل های جور واجور کلیکها، نام وب سایتای منبع، نسبت نمایش به کلیک، و ده ها آمار دیگه که شمارو در مدیریت کمپ تبلیغاتی تون کمک میکنه، دریافت میکنین.
  • وسیله تبلیغاتی که ازش استفاده میکنین بشناسین. تبلیغات متنی با تبلیغات بنری اثرات متفاوتی دارن. پیام تبلیغاتی شما باید خلاقانه براساس نوع وسیله طراحی شه.
  • با شکل های جور واجور هزینه های تبلیغاتی آشنا باشین. شما به خاطر نمایش هزینه میدین یا به ازای هر کلیک؟ حتما واسه کمپ خود بودجه بیشترین حد روزانه تعریف کنین تا هزینه های کمپ خود رو کنترل کنین
  • تجربه بزرگترین مزیتیه که شما در هر کمپین بدست میارید. شاید حتی ارزش اون از مشتریان بدست اومده هم بیشتر باشه. شروع کمپین رو با هزینه کم انجام بدین. پیامای تبلیغاتی و بودجه روزانه خود رو تغییر بدید تا بهترین اونا رو پیدا کنین. بعد بودجه کمپ رو به اندازه دلخواه زیاد کنین.
  • تلاش کنین کمپ تبلیغاتی شما شامل پیام جذاب باشه. پیشنهادهای جذاب مانند تخفیف اندازه بازدید کنندگان سایت شما رو شدیدا زیاد می کنن.
  • سطح انتظار خود رو غیر عادی افزایش ندین. قرار نیس شما چند روز تبلیغ معجزه ای رو تجربه کنین.

در آخر یادآور میشیم که “متوقف کردن تبلیغات واسه کاهش هزینه ها، مانند نگه داشتن عقربهای ساعت واسه افزایش وقته”

تبلیغات هدف دار چیه؟

چیجوری شعار تبلیغاتی بسازیم؟

بلاگ اد مقالات تبلیغات اینترنتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *