بهترین میان وعده برای کارمندان

ما همیشه از مضرات پشت میزنشینی و کارایی که باید به صورت ساکن و به مدت زیاد بکنیم مطالبی شنیده ایم. اگه شما نمی تونید محل شغل خود رو ترک کنین کارایی انجام بدین که به سلامتی شما صدمه وارد نشه.

خوردن مواد غذایی به درد بخور و به موقع باعث می شه تا حدودی بر مضرات کار پشت میزنشینی پیروز شدین که اینجا به بعضی از اون ها اشاره می کنیم:

۱-گردو: تحقیقات جدید نشون میدن که گردو آنتی اکسیدان بیشتری نسبت به بادام زمینی، پسته یا بقیه خشکبار داره.

کلا خشکبار باعث کاهش خطر مریضی های قلبی می شه. محققان خوردن ۷ گردو در روز رو پیشنهاد می کنن.

۲- چای سبز: پلی فنولا، از اجزای چای سبز هستن و سلامت بدن رو تامین می کنن.

تحقیقات نشون دهنده اون هستش که چای سبز می تونه احتمال خطر بروز سرطان هایی مانند پروستات و پوست رو هم کم کنه.

۳- پاپ کورن (ذرت بو داده): اگه شما بخواین لیستی از تنقلات به درد بخور رو جمع آوری کنین پاپ کورن در بالاترین جایگاه این لیست قرار داره. این محصول پر از فیبر و آنتی اکسیدانه. اگه شما بتونین پاپ کورن خود رو با یه ماده معدنی مانند نمک جفت و جور کنین بهترین پاپ کورن رو در اختیار دارید.

۴- شکلات تلخ: این ماده خوراکی هم شامل پلی فنولا که آنتی اکسیدانای بسیار قوی می باشن، است. تحقیقات نشون می دهد که خوردن یه تخته شکلات تلخ در روز می تونه فشار خون رو به حالت متعادل در بیاره.

۵- میوه: مصرف میوه نه فقط باعث از بین رفتن گرسنگی کاذب شما می شه بلکه ویتامین ها و مواد مغذی لازم بدن شما رو هم تامین می کنه.

بهترین ادویه واسه چربی سوزی

چیجوری بدون رژیم غذایی لاغر شیم؟

بازنشر سیمرغ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *