تحول عظیم در خدمات پس از فروش نگین خودرو؛ رنو های وارداتی مطمئن عرضه می شوند

پس از امضای برجام باید رنو و نگین خودرو رو دو بازیگر موفق در مورد عرضه خودرو به کشورمون دونست، طی چند ماه گذشته گشایشای بسیاری در مورد اجناس رنو در ایران انجام شده و حتی مشکل نقل و انتقال پول با بانکای اروپایی طرف قرارداد با رنو هم مرتفع شده و همین نکته زمینه رو واسه گسترش فعالیت رنو در ایران جفت و جور کرده.

علاوه بر رشد فروش و عرضه اجناس اقتصادی رنو مثل خونواده تندر ۹۰ و ساندرو، نگین خودرو هم به عنوان شاخه وارداتی رنو در ایران روزای خوشی رو میگذرونه و درزمان یکسال گذشته بیشترین رشد فروش رو در بازار خودروهای وارداتی تجربه کرده.

دو مدل کولئوس و تلیسمان که طی ۶ ماه گذشته در بازار داخلی معرفی شدن توجه زیادی رو به خود جلب کردن و واردات بقیه اجناس نگین خودرو مانند داستر و سیمبل هم بالا رفته.

همین شرایط حالا زمینه لازم واسه بهبود کیفیت و کمیت خدمات پس از فروش نگین خودرو رو ایجاد کرده و این شرکت طی سال جاری برنامه ای انقلابی واسه بهبود سطح خدمات پس از فروش خود ارائه کرده که شامل افزایش تعداد مراکز فروش و خدمات پس از فروش به ۸۰ واحد می شه.

طبیعتا این تعداد فقط شامل شهرهای بزرگ نیس و طی هفته های گذشته نگین خودرو مراکز فروش و خدمات پس از فروش خود رو در شهرایی مثل بوکان، بابل، کلارآباد، اهواز، کرمان و یزد گشایش کرده.

برنامه نگین خودرو واسه تامین سریع قطعات یدکی باحال به نظر می رسه، جفت و جور یه انبار بزرگ تو تهران و طراحی سه انبار بزرگ در سطح کشور واسه پخش منطقه ای قطعات در کنار تدارک انبارکای مخصوص ذخیره سازی قطعات پر مصرف در هر کدوم از نمایندگیا از جمله مهمترین اصول این برنامه ریزی گسترده س.

در غرب تهران، ساری و شیراز سه مرکز بزرگ خدمات پس از فروش با آخرین امکانات و لوازم تعمیرگاهی به عنوان مراکز اصلی تعمیراتی رنو تدارک دیده شدن و مجموعه دیگری هم در شرق تهران در حال ساخته.

این مطلب را هم بخوانید:
چگونه شغل فعلی خود را به شغل رؤیایی مان تبدیل کنیم؟

هم اینکه هم جهت با بهبود سطح دسترسی مشتریان به قطعات یدکی خاص، رنو فرانسه برنامه ای واسه عرضه و فروش قطعات یدکی از راه فروشگاه اینترنتی مطرح کرده که شامل فروش قسمت بزرگی از قطعات پر مصرف لازم رانندگان رنو (مثل رنوای وارداتی و تولید داخل) و تحویل اونا به وسیله پست پیشرو می شه.

در کنار این موارد مدیران نگین خودرو بر وجود ۸۵ درصد قطعات یدکی لازم اجناس خود در انبارهای شرکت و توانایی تامین ۱۵ درصد قطعات خاص ظرف ۳ الی ۴ روز از راه رنو فرانسه تاکید می کنن.

شرایط پیشرفت مراکز خدمات پس از فروش نگین خودرو به گونه ایست که به گفته جناب آقای مرتضایی، مدیر مارکتینگ و بازاریابی نگین خودرو، ظرفیت مجموعه تعمیرگاهی این شرکت بیشتر از ۳۵ درصد علاوه بر تعداد فعلی خودروهای عرضه شده در ایران در نظر گرفته شده تا امکان سرویس دهی در دراز مدت (با احتمال افزایش فروش در ماه ها و سالای آینده) با کیفیت مطلوب وجود داشته باشه.

برنامه ای هم واسه بازرسی فنی خودروهای وارد شده به ایران در مبدا و مقصد واردات طرح شده تا با شناسایی آسیبای احتمالی به وجود اومده به وسیله روند حمل و نقل، از تحویل خودروهای دارای مشکل به مشتریان جلوگیری شه.

تموم این موارد با در نظر گرفتن استانداردهای رنو انجام پذیرفته و نتیجه امر اینکه رنو فرانسه، مراکز اصلی خدمات پس از فروش ایران رو به عنوان پایگاه آموزشی پرسنل شاغل در کشورای خاورمیانه انتخاب کرده.

با این حساب میشه گفت که مشتریان نگین خودرو و اجناس رنو می تونن در دراز مدت با خیال راحت تری از خودروهای خود استفاده کنن و با در نظر گرفتن حجم سرمایه گذاری و تلاش نگین خودرو، میشه امید داشت که سطح رضایت مندی مشتریان ایرونی از خدمات رنو در ایران تا سطح زیادی بهتر شده و به استانداردهای رنو اروپا نزدیک تر شه.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *