جمعه سرد زمستانی کسب و کارها با دیجیتال مارکتینگ گرم شد! / در همایش «مسیر موفقیت دیجیتال مارکتینگ» چه گذشت؟

همایش راه موفقیت دیجیتال مارکتینگ در روز جمعه ۷ دی ماه با حضور پرانرژی مدیران عالی و میانی کسب و کارا برگزار شد.

دیجیتال

در این همایش که خاص مدیران عالی و میانی کسب و کارا طراحی شده بود، تلاش شد تا هرآنچه واسه تبدیل کار و کاسبیای سنتی به دیجیتال نیازه به صورت خلاصه بیان شه تا راه واسه شرکت کنندگان شفاف شده و با نگاه بازتر بتونن چشم انداز مناسبی در این بخش تعیین و واسه دیجیتال مارکتینگ شرکت خود برنامه ریزی درستی داشته باشن.

برنامه ریزی

این برنامه با سخنرانی دکتر شاهین آرپناهی مدیرکل ارتباطات همراه اول شروع شد. سخنرانی ایشون بسیار انگیزشی بود و شرکت کنندگان رو تشویق به استفاده حداکثری از توانمندیای خود واسه موفقیت کرد. صحبتای آرپناهی روی این موضوع تاکید داشت که هر فرد واسه کار خاصی ساخته شده و اگه روی اون موضوع تمرکز کنه مطمئنا به موفقیت چشم گیری می رسه.

یوسف فراهانی مدیر واحد محتوا و کپی رایتینگ علی بابا و جاباما سومین سخنران این همایش بود. ایشون در ارائه خود درباره بازاریابی محتوایی، پادشاه بازاریابی دیجیتال صحبت کرد. محور اصلی صحبتاشون حذف باورهای غلط درباره این بخش، ۱۰ فرمون بازاریابی محتوایی و مراحل ۸ گانه اون بود.

بازاریابی محتوا

آخرین سخنران بخش اول همایش پیمان شهید نورایی بود که به محبث زیرساختای سایت واسه انجام بازاریابی دیجیتال پرداخت. تمرکز صحبتای ایشون روی هاست و دامنه بود و به تشریح این دو و اصول و روشی که مدیران کسب و کارا در این مورد باید رعایت کنن، پرداخت.

پس از سخنرانی چهارم در حالی که شرکت کنندگان در بخش حضوری همایش واسه پذیرایی، استراحت و بازدید از غرفه ها از سالن خارج شده بودن، برنامه با یه پنل کارشناسی واسه مخاطبان پخش زنده همایش در تلویزیون اینترنتی آیو ادامه پیدا کرد. در این بخش که هادی مرادی مجری اون بود، مسعود الوهیمی، هاتف تالویی و مهدی خانی به عنوان متخصصین بازاریابی دیجیتال گفتگو آموزشی چالشی و جذابی داشتن.

و اما بخش دوم برنامه با هدفی به طور کامل متفاوت برگزار شد و دقیق شدن و فوکوس کردن روی تحلیل پروژه های اجرایی دیجیتال مارکتینگ و جزئیات عملیاتی اون بود که بسیار مورد توجه شرکت کنندگان قرار گرفت.

اولین سخنران بخش دوم محمد سعیمی مدیر مارکتینگ شرکت ریحون با موضوع ویدیو مارکتینگ بود. ایشون اول از اهمیت ویدیو مارکتینگ گفت و آمارهایی قابل توجه ارائه داد و بعد روند ویدیو مارکتینگ رو توضیح داد. در ادامه تجربه ۴ مورد از کمپینای بازاریابی ویدیویی که در ریحون اجرا کرده بودن رو با شرکت کنندگان به اشتراک گذاشت.

سخنرانی بعدی بررسی صفر تا صد یه پروژه دیجیتال مارکتینگ با سجاد احمدی بود. ایشون که مدیر دیجیتال مارکتینگ سایت کیلید و مدیر پرفومنس مارکتینگ شرکت علی بابا هستش، درباره فعالیتایی که در واحد دیجیتال مارکتینگ کیلید انجام داده بودن به شکلی بسیار جذاب، کاربردی و آموزنده صحبت کرد. احمدی در حالی همه شرکت کنندگان رو به طور کامل عاشق خود کرده بود، به استراتژیایی که در پیش گرفتن پرداخت و به زبون دارای دلیل آمار و ارقام تحلیلی از فعالیتای بازاریابی این مجموعه در راه موفقیتش نشون داد.

در بخش پایانی همایش هم پنل متخصصین با موضوع «رقابت دیجیتالی شدن کسب و کارا» قرار داشت. دکتر مهدی دهبان، دکتر صفا صیرفی و علیجاه شهربانویی کارشناسان این پنل بودن و هادی مرادی هم مجری پنل بود. در این گفتگو از زوایای جور واجور به تحلیل کارایی که هر شرکت واسه حضور موثر و پربازده در دنیای بازاریابی دیجیتال باید بکنه، پرداخته شد.

باید اینم بگیم که، بازپخش این برنامه تا دو هفته در شبکه بروزرسانی میشه دید.

واسه مشاهده تصاویر همایش اینجا کلیک کنین.