Posted on

کارگاه چیجوری زودتر و بیشتر بفروشیم؟

طی یه سال گذشته با برگزاری استارت آپای بسیار که هرکدوم در شهر یا زمینه ای متفاوت برگزار شدن تجارتای بزرگ و کوچیکی بوجود اومده ان. شرکتایی که در اول با ایده هایی ساده شروع به کار میکنن ولی همه هدفایی بزرگ تو سرشونه. با گسترش استارت آپا شتاب دهنده ها هم پا به این میدون گذاشتن. شرکتایی که به استارت آپا کمک میکنن راه تبدیل یه ایده با تجارت رو سریعتر و بهتر طی کنن.

با وجود همه تلاشای انجام شده در این مورد و آموزشای علمی و تجربی که به صاحبان ایده های نو داده شده با احتمال خیلی کم میشه یه استارت آپ موفق و درآمدزا رو مثال زد. هستن ولی درصد موفقیت بسیار پایین تر از انتظاراته. دلیل اون چیه؟ ایده های خوبی انتخاب نمی شن یا فاصله میان اجرا و ایده بسیار زیاده س؟ به نظر ما هیچ کدوم.

مهمترین عامل در نبود موفقیت استارت آپا نداشتن روش هدف دار فروشه.

یکی از بزرگترین مشکلات پیش روی استارتاپا همیشه مشکلات مربوط به بازاریابی و فروش بوده. محصول یا خدمت مناسبی رو با وسواس تموم اومده می کنیم اما ، مشتری واسه اون وجود نداره! در این دوره به شما می آموزیم که چیجوری اجناس خود رو بیشتر و سریعتر بفروشین.

چکونه زودتر و بیشتر بفروشیم

مشتریا کجا هستن؟ کسی نمیدونه!

در این دوره به ۱۰ فوت وفن خلاق واسه بازاریابی و فروش اجناس و خدمات استارتاپی می پردازیم. اما نه نسخه های عمومی موجود بلکه تجربیات شخصی و موثر.

سرفصلای کارگاه ۱۰ فوت وفن خلاقانه در فروش

این کارگاه به شکل یه روزه و در سه ساعت آموزشی انجام میشه. سرفصلای آموزشی در بخش اول شامل تکنیکای افزایش فروش و بازاریابی خلاقانه بوده و در بخش دوم دور و بر تکنیکای افزایش فروش و مشتری مداری هستش. آموزشای این دوره براساس تجربیات شخصی و با ارائه مثالای ۱۰۰ درصد کاربردی و عملی انجام میشه.

محصول آماده س چیجوری زودتر بفروشیم؟

  1. فوت وفن بازاریابی محتوایی واسه محصول و خدمت جدید
  2. فوت وفن بازاریابی محتوایی خلاق
  3. فوت وفن بازاریابی شبکه های اجتماعی
  4. فوت وفن بازاریابی تصویری
  5. فوت وفن بازاریابی احساسی
  6. فوت وفن بازاریابی پینگ پونگی
  7. فوت وفن بازاریابی فرعی
  8. فوت وفن بازاریابی تلفنی
  9. فوت وفن بازاریابی ایمیلی
  10. فوت وفن بازاریابی لخت

زود فروختیم اما کم فروختیم ! چیجوری بیشتر بفروشیم؟

  1. مشتری قدیمی
  2. پیشنهادات سریالی
  3. پشتیبانی باکیفیت
  4. سرویس دهی اضافی
  5. فروش در فروش
  6. بازاریابی حلقه ای

کارگاه بازاریابی و فروش واسه من مناسبه؟

  • اگه شما صاحب یه کار و کاسبی نوپا یا یه استارت آپ خلاقانه هستین مخاطب اصلی این دوره هستین.
  • اگه در فضای وب و فروش آنلاین فعالیت میکنین فرصتایی در این دوره بازاریابی و فروش می شناسین که در گذشته هیچوقت به عملی بودن اونا فکر نکردین.
  • کارمند فعال در مورد تولید محتوا در شرکت یا سازمان خود هستین؟ می تونین مدیر خود رو هیجان زده کرده و فروش شرکت رو زیاد کنین. موفقیت شرکت به طور حتم در موفقیت شما تاثیر مستقیم داره.
  • در شبکه های اجتماعی به فعالیت و تجارت مشغول هستین ولی بازم فکر میکنین دریچه هایی واسه پیشرفت و درآمد بیشتر به روی شما بسته مونده ان. با شناخت روش های هدف دار جدید فروش بیشتر و مشتریان رضایت مند رو تجربه کنین.
  • خود رو یه کارآفرین، ایده پرداز یا خلاق می دونین؟ پس ارزش ایده های خلاقانه رو درک کردین. با شرکت در این دوره وسایل فکری تازه ای پیدا می کنین.
  • می خواید شتاب دهنده یا حامی ایده های نو باشین؟ در این دوره می آموزید که چیجوری شرکتای تحت پشتیبانی خود رو راهنمایی کنین تا سریعتر به بازدهی مورد نظر خود برسن.

امیرحسین اسماعیلی مدیر آژانس خلاقیت وبسیما

مهندس امیر حسین اسماعیلی مدیر و موسس آژانس خلاقیت وبسیما مدرس دوره چیجوری بیشتر و سریعتر بفروشیمه. ایشون کارشناس رسمی گوگل در تحلیل آمار و کارشناس رسمی Woorank هستن که درزمان سال گذشته سه کتاب مهم در موضوعات بازاریابی محتوا محور، آموزش گوگل وبمستر و آموزش لینک سازی با تکنیکای کلاه سفید منتشر کردن. این سه کتاب همه با هم بیشتر از ۱۴۰۰۰۰ نسخه دانلود شده.

تالیف بیشتر از ۲۰۰ مقاله تخصصی، ارائه مشاوره به ۱۰۰ کار و کاسبی بر اساس تکنولوژیای وب و ارائه مشاوره بازاریابی به معتبرترین برنده های داخلی و خارجی تجربیاتی مهم رو واسه امیرحسین اسماعیلی به ارمغان آورده که بخشی از اون در کارگاه بازاریابی و فروش خلاقانه به شما عرضه می شه.

چگونگی ثبت نام و شرکت در دوره

هدف اصلی از برگزاری این دوره آموزش راهکارهایی به درد بخور و کاربردی به استارت آپا و تجارتای نوپاه. به همین منظور تسهیلات خاص ای واسه ثبت نام در نظر گرفتیم:

  • ۴۰ درصد تخفیف واسه اعضا خبرنامه و همراهان وبسیما
  • ۵۰ درصد تخفیف واسه استارتاپای وابسته به ستاک (مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف)
  • ۵۰ درصد تخفیف واسه استارتاپای وابسته به شتاب دهنده آواتک

واسه ثبت نام به صفحه کارگاه چیجوری زودتر و بیشتر بفروشیم در سایت ایوند مراجعه کنین.