فروردین 10, 1403

بهترین سایت های تبلیغات کلیکی

بزرگترین سایت های تبلیغات کلیکی

اگر تمایل دارید در کنار حرفه ای که به آن مشغول هستید، یک درآمد دیگر در خانه نیز داشته باشید، کسب در آمد از تبلیغات کلیکی می تواند راه کار مناسبی برای شما باشد. هر شخصی بدون نیاز به پشتوانه مالی و فقط با گذراندن مدت زمانی در این گونه سایت ها این شانس را دارد که درآمدی داشته باشد. هدف ما در این مقاله این است که بهترین سایت برای تبلیغات کلیکی و درجه یک ایران را به شما معرفی کنیم. سایت های کلیکی که نام آنها را عنوان می کنیم، تضمین شده و قابل اطمینان هستند و درآمدی که در این سایت ها جذب می کنید در طول روز به حساب شما واریز می شود.

تعدادی از مخاطبان ایرانی برای عضویت در سایت ها خارجی به معضلاتی برمی خورند و تعدادی از آنها نیز به این علت که شماره حساب ارزی ندارند در زمان واریز پول دچار مشکل خواهند شد. اتفاق مثبتی که رخ داده این است که شما با عضویت در بهترین سایت های کلیکی ایرانی دیگر با این دست مسائل روبرو نخواهید شد. تفاوتی که در این بین وجود دارد این است که سطح درآمد شما در سایت های خارجی PTC به علت نرخ رو به افزایش دلار خیلی بیشتر از نمونه های ایرانی این گونه سایت ها است.

اگر تصمیم شما این است که از زمانی که در خانه هستید نهایت استفاده را ببرید، پیشنهاد می کنیم که ما را در ادامه مطالب همراهی کنید و با کارکرد  سایت های کلیکی معتبر ایرانی درآمدی به دست آورید.

این مطلب را هم بخوانید :   حمل بار از مبدا مشهد به کلیه شهر های ایران

پرداخت تبلیغات کلیکی چیست؟(PTC)

PTC مخفف عبارت Paid To Click و به معنای پراخت در مقابل کلیک می باشد. در واقع عملکرد سایت کلیکی به این صورت است که یک درصد معینی را از سایت های تبلیغاتی اخذ می کند و در مقابل تضمین میکند که برخی از مخاطبان را به سایت های تبلیغاتی ارجاع دهد. نتیجه به این صورت پیش خواهد رفت که مخاطبان با ورود به سایتهای تبلیغاتی نقش بازدیدکننده را ایفا می کند و در قبال هر کلیکی که بر روی یک تبلیغ صورت می گیرد، صاحب مقدار پولی از پیش تعیین شده خواهد شد.

اساس و توجیه فعالیت سایت های کلیکی

با استناد برمطالب بالا در می یابیم که: اگر به PTC به چشم یک قرارداد نگاه کنیم خواهیم دید که طرفین قرارداد سه گروه هستند یعنی:

  • گروه اول: وب مستر سایت ها، تبلیغات را دریافت می کنند و نوعی رابط معرفی می شوند.
  • گروه دوم: گروه ی که تبلیغات را به گروه اول ارائه می دهند و نوعی پشتیبان معرفی می شوند.
  • گروه سوم: مخاطبان سایت ها که در غالب بازدیدکننده یک تبلیغ در قرارداد حضور دارند.

استراتژی فعالیت موفق در سایت های کلیکی

اگر هدف شما این است که در بهترین سایت کلیکی تنها به کلیک بر روی تبلیغات اکتفا کنید باید بگوییم که منتظر یک نتیجه مثبت نباشید. کاری که باید انجام دهید این است که هدف خود را بر روی دریافت زیر مجموعه ی مستقیم پایه گذاری کنید، در این صورت هر زمان که یکی از زیر مجموعه های شما روی یک تبلیغ کلیک کند، مبلغی نیز به شما اختصاص داده می شود.

این مطلب را هم بخوانید :   بیوگرافی کامل علی یاسینی خواننده جوان پرطرفدار و محبوب ایرانی

تصور کنید که شما توانسته اید که ۵۰۰ زیر مجموعه داشته باشید و قرار باشد که از کلیک هر کدام از زیر مجموعه ها ۱۰ درصد سود کسب کنید، با یک حساب سر انگشتی متوجه می شوید که سودی که توسط زیر مجموعه ها کسب می کنید در مقابل سودی که خودتان با کلیک کردن به دست می آورید تقریبا ۵۰ برابر افزایش خواهد داشت.

در نتیجه درست ترین استراتژی که کاربران برای رسیدن به موفقیت در سایت های کلیکی می توانند اتخاذ کنند، جذب زیر مجموعه مستقیم است. حرکت بعدی که می تواند به شما کمک کند این است که اعتبار خود را بالا ببرید و همچنین بتوانید عضویت تان را در سایت به سطوح بالا هدایت کنید. با این کار روز به روز زیر مجموعه ها زیادتر می شوند و درصد بیشتری از کلیک ها نسیبتان می شود.

حال مهمترین سوال این است که چگونه می توان برای سایت های کلیکی معتبر ایرانی زیر مجموعه مستقیم جذب کرد؟

موثرترین روش برای بدست آوردن زیر مجموعه مستقیم این است که از وب سایت ها، وبلاگ ها و شبکه های اجتماعی تحت عنوان یک پلتفرم، جهت تبلیغ بتوان نهایت بهره را برد. البته این امکان برای شما فراهم است که از تبلیغاتی که در سایر سایت ها و همایش ها وجود نیز کمک بگیرید.

اگر به یکی از این سایت های کلیکی مورد اعتماد ایرانی مراجعه کنید خواهید دید که در کنسول مربوط به کاربران تبلیغاتی به منظور گرفتن زیر مجموعه وجود دارد که به کاربران اختصاص دارد. حال با متوصل شدن به این تبلیغات و نهادن آنها در پلتفرم های عنوان شده، قادر به اخذ زیر مجموعه مستقیم خواهید شد.

این مطلب را هم بخوانید :   بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی

نکته قابل توجه: اگر شخصی زیر مجموعه شما محسوب شود، در قبال کلیک هایی که انجام می دهد بابت زیر مجموعه بودنش درصدی به شما پرداخت نمی کند و درآمدش افت نخواهد کرد، در عوض این صاحب سایت است که سود حاصل از جذب زیر مجموعه ها را به شما پرداخت می کند زیرا شما با این کار موجب افزایش ترافیک سایت او شده اید و کاربران وفادار به سایت اضافه کرده اید.

این نکته را در نظر بگیرید که چنانچه نخواهید عضو زیر مجموعه کسی باشید، منفعتی بدست نمی آورید و شخصی که از این موضوع سودی ناپایدار کسب می کند، مدیر سایت است که اگر با همین روند پیش بروید در پایان متحمل ضرر نیز می شود.

در این مقاله قصد داریم به تحلیل بهترین و معتبرترین سایت های کلیکی ایرانی در سال ۹۸ بپردازیم.

برای ادامه مطلب به سایت اصلی مراجعه کنید.