فروردین 9, 1403

تور کیش؛ سفری برای سخت پسندترین ها

گذشته از تمام مسائلی که برای یک سفر دوست داشتنی پیش پای شماست، مقصد سفر یک مسأله ی اساسی است. مقاصد گردشگری گوناگونی در داخل و خارج ایران وجود دارد که شما را در انتخاب دچار تردید می کنند. ارگ نگاهی به نقشه ی ایران بیندازید و در جنوب این نقشه دقت بیشتری کنید شاید دیگر جایی برای تردید باقی نماند. شما یکی از بهترین مقاصد توریستی ایران را مقابل چشمان خود خواهید دید. کیش جزیره ای دوست داشنتنی است که دعوتنامه ی آن با رزرو تور کیش در دستان شما قرار می گیرد. شما می توانید با انتخاب این جزیره ی دوست داشتنی برای سفر، لذتی فوق العاده را نصیب خود کنید. پس تردید نکنید و همین الان برای سفر تور کیش خود برنامه ریزی لازم را انجام دهید.

کیش؛ یکی از محبوب ترین مقاصد توریستی ایران

کیش یکی از پر طرفدارترین مقاصد گردشگری جهان است که در جنوب ایران واقع شده. تور کیش یکی از محبوب ترین تورهای داخلی محسوب می شود که در زمان های مختلف و از مبادی گوناگون عرضه می شود. انوع جاذبه های تفریحی و توریستی و تاریخی می تواند کیش را به مقصدی برای تمام سلیقه ها بدل کند. یکی از عمده ترین دلایل جذابیت جزیره را باید در وجود دریا و انواع تفریحات آبی و دریایی دانست. دریایی که قدم زدن در ساحلش یک لذت دارد و غوطه ور شدن در آبش لذتی دیگر را به ارمغان می آورد. با رزرو تور کیش از مشهد فرصت های  ویژه ی سیر و سیاحت در جزیره را از دست ندهید.

در تفریحات کیش زمان از دست شما خواهد رفت

شاید بارها  تجربه کرده باشید که هنگام انجام کاری لذت بخش زمان زودتر می گذرد. این بار در کیش با چنین تجربه ای روبرو خواهید شد. هنگامی که برای ورود به دنیایی از تفریحات مهیج آماده شده اید. زمانی که دل به دریا می زنید و با لباس غواصی در عمق آب های خلیج فرو می روید. وقتی که سوار بر چتر رنگارنگ پاراسل کیش در اوج آسمان جزیره پا می گذارید و کیش را از بالا نظاره می کنید. تفریحات کیش می تواند یکی از مهم ترین برنامه های تور کیش از تهران شما باشد.

این مطلب را هم بخوانید :   آنزیم تراپی تخصصی 

اگر نمی خواهید نفس هایتان در سینه حبس شود هم نگران نباشید. کیش برای شما هم برنامه ی تفریحی ویژه ای دارد. شما می توانید با قایق سواری در آب های خلیج آرامشی لذت بخش را کسب کنید و یا در مجموعه ی سافاری کیش سوار شدن بر شترهای عظیم را تجربه کنید. همین طور می توانید از تماشای کشتی یونانی در غروب جزیره غرق در لذت و آرامش شوید.  بسیاری دیگر از تفریحات آرامش بخش را نیز در تور کیش از اصفهان پیش رو خواهید داشت.

جزیره ای جذاب برای تمام سلیقه ها

 

در کیش شاهد دنیایی رنگارنگ خواهید بود. دنیایی که هم سنت را پیش چشم شما می گذارد و هم فضاهای مدرن را تقدیم شما می کند. هر کس با توجه به سلیقه ی خود می تواند از این جزیره بهره ای ببرد. کیش علاقه مندان به دوران کهن را تا 2500 سال پیش عقب می برد. به جایی که در عمق شهری زیرزمینی به دیدن سقف های مرجانی با طرحی فسیلی دعوت می شوید.  شهر زیر زمینی کاریز کیش شهری پر قدمت است که یادگاری از گذشته های دور را برای شما نمایش می دهد. در هتل های شیک و مراکز خرید لوکس و اماکن تفریح این جزیره نیز شاهد انواع امکانات مدرن و مطابق با استانداردهای روز هستید. رزرو تور کیش از ساری فرصتی است برای حضور در فضای های سنتی و مدرن جزیره مرجانی کیش.

رزرو تور کیش؛ هواپیما، قطار یا اتوبوس

تورهای کیش به صورت های مختلف قابل انجام است. شما می توانید انتخابی بین تور هوایی کیش و تور زمینی کیش داشته باشید. در سفر زمینی هم می توانید قطار یا اتوبوس را انتخاب کنید. با این وجود دقت داشته باشید که این دو نوع سفر کیفیت های یکسان ندارند. البته اینکه مبدأ شما کجاست نیز بسیار مهم است. اگر سفری دور و دراز را در پیش دارید سفر هوایی برای شما راحت تر خواهد بود و اگر مسیری کوتاه تا این جزیره دارید می توانید سفر زمینی را نیز انتخاب کنید. توجه داشته باشید که قیمت این دو نوع تور با هم متفاوت است. تور هوایی عموماً گران تر از تور زمینی است. در عوض تور هوایی بسیار راحت تر خواهد بود. رزرو تور کیش از شیراز به دو صورت هوایی و زمینی برای شما در دسترس است.

این مطلب را هم بخوانید :   کامل ترین مرجع آموزش کارآفرینی و راه اندازی استارتاپ

آگاهی از خدمات تور کیش

هنگام رزرو تور کیش باید به تعهداتی که برای شما در نظر گرفته شده توجه داشته باشید. اگر چه تور کیش عموماً شامل تهیه ی بلیط رفت و برگشت به جزیره و رزرو اقامتگاه است، اما ممکن است خدماتی علاوه بر این ها را نیز دریافت کنید. برخی تورها علاوه بر این که تخفیفاتی را برای تفریحات در اختیار شما قرار می هند ترنسفر رفت و برگشت رایگان را نیز در نظر می گیرند. البته خدماتی که در تور دریافت می کنید متناسب با هزینه ای است که می پردازید. خدمات بالای تور هزینه ی بالاتری را نیز در پی خواهد داشت. در هر صورت سفر با تور غالباً به صرفه تر است چرا که رزرو هتل و بلیط هواپیما در این تورها به صورت سالانه انجام می شود. در نتیجه هزینه ی کمتری را خواهد داشت.

اقامت در هتل های متفاوت کیش

 

پذیرایی شما در کیش در هتل های گوناگونی انجام می شود. شما در این جزیره هم هتل های گران قیمت و شیک را خواهید دید و هم هتل های دو یا سه ستاره با قیمتی پایین تر. قطعاً اقامت در این هتل های گوناگون متفاوت خواهد بود و هزینه های متفاوتی نیز خواهد داشت. اگر می خواهید اقامت بهتری را تجربه کنید می توانید رزرو تور کیش را از هتل ترنج، هتل داریوش، هتل پانوراما، هتل کوروش و دیگر هتل های پنج ستاره ی کیش انجام دهید. اگر هم می خواهید قیمت پایین تری بپردازید هتل های دو یا ستاره برای شما مناسب هستند.  در لیست رزرو تور کیش از تبریز بسیاری از هتل های جزیره برای انتخاب پیش روی شما قرار دارد.

این مطلب را هم بخوانید :   برترین برندهای سینک گرانیتی خارجی