فروردین 9, 1403

خرید انواع قطعات و لوازم یدکی جیلی از چین اتو یدک

خرید لوازم یدکی جیلی : جیلی یکی از برند های جوان صنعت خودروسازی است که توانسته با این تجربه ای کمتر از رقبایش وارد این عرصه پر رقابت جهانی شود.

شرکت جیلی همانند رقبایش کسب و کار خود را در زمینه های دیگری شروع کرد و پس از ۱۱ سال از زمان تاسیسش وارد صنعت خودروسازی شد.

لازم به ذکر است عمر این شرکت حدود ۳۵ سال است که در سال ۱۹۹۷ وارد صنعت خودرو شد.

دفتر مرکزی شرکت جیلی واقع در پکن بوده و در زمینه های ساخت خودرو ، موتور و خودرو های لوکس فعالیت میکند.

صاحب این برند آقای لی شوفو است که به عنوان صاحب این برند و رئیس هیئت مدیره آن شناخته میشود.

همچنین آقای لی شوفو از آن دسته میلیاردر های چینی است که کمتر از ۶۰ سال سن دارند.

شرکت جیلی برند های زیادی را تحت مالکیت خود دارد.

به طور مثال برند های زیر مجموعه این شرکت تحت نام های جیلی (Geely)  ، لوتوس (Lotus) ، لینک اند کو (Lync & Co) ، پروتون (Proton) و ولوو (Volvo) میباشند.

همچنین برند خودروهای تجاری این شرکت عبارت اند از کمپانی London EV Company  و یوان چنگ اتو (Yuan Cheng Auto) که کمپانی EV لندن تولید تاکسی های درون شهری لندن را بر عهده دارد.

این کمپانی، در سال 2010 شرکت ولوو را از برند فورد (Ford) خریداری کرد، اما پیش از آن، خودش تمامی محصولاتش را تولید می‌کرد. این برند در کمپانی‌هایی مانند لوتوس و کمپانی EV لندن هم سهم بسیار چشم گیری دارد. لوتوس یک کمپانی پریتانیایی و سازنده ماشین‌های اسپرت است.

گروه برند جیلی، به پنج زیرگروه دیگر تقسیم می‌شود. این زیرمجموعه‌ها شامل گروه اتو جیلی (مسئول تولید محصولات جیلی، لوتوس، لینک اند کو و پروتون)، گروه ولوو مسئول تولید محصولات ولوو و پل‌استار (Polestar) گروه خودروهای تجاری نیو انرژی جیلی (بخشی از گروه EV لندن و یوآن چنگ) و گروه جیلی که مختص بیزینس‌های جدید و تولید موتورسیکلت و گردشگری است، می‌شود.

این مطلب را هم بخوانید :   بهترین سایت های تبلیغات کلیکی

نام این کمپانی به معنای «شانس» است.

خرید لوازم یدکی جیلی از فروشگاه چین اتو یدک

فروشگاه لوازم یدکی چین اتو یدک در سال ۹۲ تاسیس گردید.

افزایش واردات خودرو و پیشرفت صنعت اتومبیل در ایران سبب گردید تا فروشگاه چین اتو یدک با هدف بهبود در اطلاع رسانی با مشتریان خود به صورت آنلاین ارتباط برقرار کرده تا بهترین تجربه خرید قطعات و لوازم یدکی خودرو های چینی از جمله جیلی را به آنها ارائه دهد.

 مجموعه ما در تلاش است تا با وجود مشکلات موجود با کیفیت ترین قطعات خودرو را با بهترین کیفیت برای شما مشتریان عزیز در سراسر ایران تهیه و ارسال نماید.

 لازم به ذکر است ، کلیه قطعات موجود دارای استاندارد بوده و مستقیماً به کشور وارد می شود.

بزرگترین دغدغه ما ما رضایتمندی شما مشتریان عزیز می باشد.

فروش لوازم یدکی جیلی امگرند 7 (EC7)

خودروی جلی امگرند  7  که با نام EC7 هم شناخته میشود ، به عنوان نخستین خودرو چینی است که بر مبنای استانداردهای اروپایی تولید شده و توانسته مجوزهای لازم جهت عرضه در بازارهای اروپایی را کسب کند. طراحی اولیه این خودرو در سال ۲۰۰۶ میلادی صورت گرفت و بهبودهای صورت گرفته در آن، منجر به اخذ گواهینامه ۴ ستاره ایمنی از Euro NCAP در سال ۲۰۱۱ گردید. امگرند7 سدان در 2 نسخه ی دنده ای و اتوماتیک در کشور عرضه شد که نسخه ی اتوماتیک از یک جعبه دنده ی CVT بهره می برد و تا زمان عرضه از فروش نسبی قابل قبولی برخوردار بود.

فروش لوازم یدکی جیلی امگرند RV7

یکی از خودرو های برند جیلی که وارد بازار ایران شده است و از کیفیت بالایی هم برخوردار است ، جیلی امگرند RV7 است که مدل هاچ بک جیلی ام گرند 7 میباشد و از نظر ظاهری شیبه به مدل سدان خود است اما هاچ بک شدن به زیبایی آن افزوده.

این مطلب را هم بخوانید :   قبل از انتخاب سنگ ساختمانی حتما این مقاله را بخوانید

جیلی امگرند RV7  از نظر امکانات و مشخصات فنی با نمونه سدان خود یعنی جیلی امگرند ۷ تفاوتی ندارد.

برای جیلی امگرند RV7 سه موتور قابل انتخاب است که نمونه 1.8 لیتری با قدرت 138 اسب بخار در نمایندگی ایران یعنی جیلران موتور قابل دسترس است و  با دو نوع جعبه دنده ی دستی و اتوماتیک تولید شده است و شتاب صفر تا صد آن 12 ثانیه می باشد.

جیلی امگرند RV7 همانند مدل سدان خود موفق به دریافت 4 ستاره ایمنی از موسسه NCAP شده است و با دارا بودن امکانات و طراحی زیبا نیز توانسته سهم خوبی در بازار برای خود اختصاص دهد .

فروش لوازم یدکی جیلی X7

جیلی امگرند X7 یک کراس اوور  چینی خانوادگی است که طراحی شده توسط معروف ترین شرکت طراحی خودرو یعنی GIUGIARO است و از موتور تویوتا و گیربکس ساخت سوییس و قطعاتی آلمانی بهره برده است.

 جیلی امگرند X7  از یک موتور 4 سیلندر 2.4 لیتری با قدرت 162 اسب بخار بهره می برد و سرعت آن با جعبه دنده اتوماتیک 5 سرعته به  170 کیلومتر بر ساعت می رسد.  قدرت و بازدهی موتور این خودرو با استفاده از سامانه زمان بندی متغیر سوپاپ ها افزایش یافته (CVVTT).

از نظر ایمنی جیلی ام گرند X7 شامل 7 کیسه هوا برای سرنشینان جلو – زانویی برای راننده و جانبی و پرده ای میباشد و از نظر سیستم مولتی مدیا مجهز به دکمه های کنترلی روی غربالک فرمان و صفحه نمایش 6.5 اینچی با قابلیت پخش DVD است با 6 بلندگو.

فروش لوازم یدکی جیلی GC6

جیلی GC6 اولین و در حال حاضر تنها محصول کمپانی جیلی از چین در ایران است که به صورت مونتاژ داخلی، روانه بازار کشورمان شده است. جیلی جی سی ۶ ابتدا در قالب مدل الیت (فیس قدیم) از سال ۱۳۹۶ به دست مشتریان ایرانی رسید اما چهره نه چندان مدرن و برخی کمبودهای دیگر این مدل سبب شد تا شرکت بم خودرو خیلی زود اقدام به عرضه نسخه فیس لیفت با امکانات بیشتر و طراحی مدرن‌تر تحت عنوان جیلی GC6 اکسلنت کند.

این مطلب را هم بخوانید :   نکات جامع پیرامون تعمیرات تخصصی آیفون

این خودرو ابتدا با حدود ۲۵ درصد داخلی سازی که شامل قطعاتی همچون باتری، رینگ و لاستیک و برخی قطعات الکترونیکی می‌شد، به دست مشتریان ایرانی رسید اما با عرضه جی سی ۶ اکسلنت میزان داخلی‌سازی این محصول نیز به ۳۰ درصد افزایش پیدا کرد. علاوه بر تغییرات ظاهری مدل اکسلنت نسبت به جیلی GC6 الیت، مدل نیوفیس از گیربکس جدید ساخت شرکت جتکو ژاپن، دوربین عقب و همچنین نمایشگر مرکزی بزرگتر سود می‌برد.

تهیه قطعات و لوازم جیلی از چین اتو یدک

همانطور که متوجه شدید ، شرکت چین اتو یدک یکی از واردکنندگان اصلی لوازم جیلی در بازار لوازم یدکی میباشد.

در صورتی که خودروی جیلی شما نیاز به هرگونه قطعه یا قطعاتی داشت ، کافیست با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن لوازم یدکی مورد نظرتان را به دستتان برسانند.

تهیه و فروش لوازم یدکی جیلی از شرکت چین اتو یدک