اردیبهشت 1, 1403

چرا دانستن عملکرد الگوریتم اینستاگرام می تواند به افزایش فالوور اینستاگرام کمک کند ؟

اگر از صاحبان مشاغل و یا فعالین حوزه وب مستری و بازاریابی آنلاین باشید ، قطعا راه های مختلفی برای جذب مخاطبین در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام امتحان کرده اید و به احتمال بسیار زیاد در بیشتر این راه ها با شکست مواجه شده اید ! برای موفقیت در جذب مخاطبین ،  باید با نحوه عملکرد پلتفرم مورد نظر آشنا باشید. در ادامه به بررسی الگوریتم 2021 اینستاگرام برای افزایش فالوور می پردازیم.

اهمیت اینستاگرام برای کسب و کارهای آنلاین و حتی محلی

در دنیای آنلاین امروزه مهم نیست که چه نوع کسب و کاری دارید ، چرا که در همه مشاغل تقریبا چندین مبحث از جمله بازاریابی ، سئو ، جذب مخاطبان و.. مشترک می باشند. با توجه به افزایش روز افزون تعداد مشاغل در سراسر دنیا ، رقابت برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ سخت تر می شود و ماندن در عرصه رقابت می تواند به یکی از چالش برانگیزترین مباحث کاری تبدیل شود.

تا قبل از ظهور شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام ، بازاریابی و جذب مخاطبان به صورت پخش آگهی در قسمت های مختلف شهرها می شد و هزینه این تبلیغات معمولا بسیار بیشتر از بودجه مورد نظر می شد ، اما امروزه با گسترش استفاده از شبکه های اجتماعی ، بازاریابی و جذب مخاطبان بسیار راحت تر از گذشته شده است و می توان با داشتن اکانت اینستاگرام و حتی شبکه های اجتماعی دیگر ، کسب درآمد داشت و یا حتی درآمد خود را افزایش داد. بنابراین مهم نیست که کسب و کار شما محلی باشد و یا آنلاین ، در هر صورت نیاز به استفاده از شبکه های اجتماعی برای جذب مخاطبان بیشتر حس خواهد شد.

این مطلب را هم بخوانید :   حمل خودرو به شهرستان ها ، کفی خودرو بر با کمترین هزینه

چرا دانستن عملکرد الگوریتم اینستاگرام می تواند به افزایش فالوور اینستاگرام کمک کند ؟

به طور کلی اگر بدانید که یک وسیله و یا ابزار به چه صورت کار می کند می توانید به راحتی تغییرات دلخواه خود را ایجاد کنید و از وسیله مورد نظر نهایت استفاده را داشته باشید. اینستاگرام همین از این قائده مستثنی نیست و اگر بدانید که الگوریتم اینستاگرام در سال 2021 به چه صورت عمل می کند ، می توانید با بیشترین بازدهی از این شبکه اجتماعی استفاده کنید و مخاطبان بسیار بیشتری را به سمت مشاغل خود جذب کنید.

افزایش فالوور اینستاگرام و الگوریتم 2021 اینستاگرام

به گزارش  cybergبا مطالعه توضیحات اینستاگرام و همچنین آزمون و خطا و استفاده از ابزارهای مختلف می توان از نحوه عملکرد اینستاگرام مطلع شد ، در ادامه به بررسی الگوریتم اینستاگرام می پردازیم ، که می تواند به شما در جذب مخاطبان از این شبکه اجتماعی محبوب کمک بسیاری کند.

اینستاگرام به دنبال پست های مورد علاقه کاربران خود می باشد

شاید به این موضوع بارها برخورد کرده باشید که با لایک کردن پست های اکانت های مورد نظر خود ، پست های بعدی هم در اولویت بالاتری نسبت به سایر اکانت ها برای شما به نمایش در خواهند آمد در واقع این موضوع به این دلیل می باشد که الگوریتم اینستاگرام متوجه علاقه شما نسبت به پست های اکانت های مختلف می شود و طبیعتا برای اینکه بتواند شما را بیشتر در این شبکه اجتماعی مشغول نگه دارد ، پست های مورد نظر را بیشتر به شما نمایش خواهد داد.

این مطلب را هم بخوانید :   هشدارهای مهم در رفع گرفتگی سینک آشپزخانه

با توجه به این توضیحات اگر قصد دارید مخاطبان بیشتری جذب کنید در قدم اول باید بتوانید فالوورهای فعلی خود را حفظ کنید که این حفظ کردن فالوور نیاز به تولید محتوای مداوم و با کیفیت دارد. در واقع هر چقدر که بتوانید کیفیت محتواهای تولیدی خود را بیشتر کنید ، می توانید شانس بیشتری برای جذب فالوورهای بیشتر داشته باشید.

اما اگر در حال حاضر تعداد فالوورهای پیج اینستاگرام شما در حد مناسبی نیست و همچنین میزان درگیری مناسبی با فالوورهای خود ندارید ، می توانید با خرید فالوور واقعی اینستاگرام گلدفالوور به کسب و کار خود سرمایه بیشتری تزریق کنید.

آیا خرید فالوور اینستاگرام می تواند به افزایش مخاطبان کمک کند ؟

همانطور که اشاره کردیم ، الگوریتم اینستاگرام به دنبال پست هایی است که کاربران لایک کرده اند ، اما طبیعتا اگر اکانت و یا پیجی فالوور کافی نداشته باشد ، نمی تواند لایکی هم دریافت کند ! بنابراین معمولا کسب و کارهای که به دنبال جذب درآمد از اینستاگرام هستند ، خرید فالوور را  در برنامه بازاریابی خود دارند. اگر فالوورهایی که خریداری می کنید به صورت ربات و یا فیک باشند ، نمی توانید میزان درگیری مناسبی از سمت فالوورهای خود دریافت کنید و همین موضوع می تواند حتی باعث شکست شما در اینستاگرام شود !

افزایش فالوور

بنابراین فالوورهایی که برای افزایش مخاطبان و یا جذب مخاطبان خریداری می کنید حتما باید واقعی باشند تا علاوه بر اینکه تعداد فالوورهای شما را افزایش می دهند ، تعداد لایک های پست های شما را هم افزایش دهند. با افزایش تعداد فالوور و همچنین تعداد لایک های ایسنتاگرام ، پیج شما دسخوش تغییرات قابل توجهی خواهد شد که می توانید هم در کوتاه مدت و هم در بلند مدت شاهد این تغییرات باشید.

این مطلب را هم بخوانید :   کار حین تحصیل در انگلیس چقدر می تواند به شما کمک کند؟

توجه الگوریتم اینستاگرام به مدت زمان فعالیت شما !

الگوریتم های اینستاگرام همواره به دنبال نمایش پست های مورد علاقه کاربران می باشد ، بنابراین مدت زمان فعالیت هر پیج را هم باید در نظر بگیرد.به این ترتیب اگر تنها چند هفته یک بار به فعالیت در اینستاگرام می پردازید ، شانس خود را برای افزایش فالوور اینستاگرام به طرز قابل توجهی کاهش می دهید. شاید برای شما سوال پیش بیاید که زمان کلی که باید برای فعالیت در اینستاگرام به عنوان یک کسب و کار آنلاین اختصاص داده شود چه مدت زمانی می باشد؟

در واقع جواب به این سوال می تواند وابسته به عوامل مختلفی باشد اما به طور کلی و میانگین باید حداقل در روز یک پست با کیفیت منتشر کنید و این فعالیت هم باید به صورت مستمر باشد. البته نباید بیش از حد هم پست منتشر کنید چرا که پست های بیش از حد نمی تواند لایک های کافی دریافت کند و معمولا ارزش پست ها را کاهش می دهد ، بنابراین باید حد وسطی برای مدت زمان فعالیت خود در اینستاگرام به عنوان صاحب کسب و کار در نظر بگیرید تا علاوه بر افزایش فالوور اینستاگرام ، بتوانید به دنبال آن شاهد افزایش درآمد از اینستاگرام هم باشید.