اردیبهشت 8, 1403

معرفی انواع رنگ مو شامل : سایه های بلوند ، سبز ، قرمز و مشکی

برای هر کسی که بدنبال پررنگ کردن رنگ موی خود یا تغییر کامل آن است ، قطعاً نمودار رنگ مو ابزاری مفید برای تعیین اینکه کدام یک از سایه ها و رنگ ها را باید انتخاب کند می باشد .

چهار رنگ اصلی مو وجود دارد: بلوند ، سبز ، قرمز و سیاه و این رنگ ها را می توان کمی تغییر داد تا ظاهر متفاوتی ایجاد کند. به عنوان مثال رنگ بلوند را می توان با رنگ های سردتر ترکیب کرد و رنگ مویی مانند رنگ موی لوند خاکستری یا رنگ موی شامپاین را تولید کرد.

این فرایند را می توان برای سایه ها برای انتخاب گسترده ای از انتخاب رنگ مو نیز استفاده کرد تا مطابق با اولویت شخصی هر کسی باشد.

نمودار رنگ مو ، تنها از بلوند تا مشکی را نشان می دهد و یافتن رنگ در یک دامنه خاص و ظاهر احتمالی آن روی تارهای مو را آسان می کند. اکثر نمودارها گزینه های زیادی را برای هر یک از رنگ های اصلی و در رنگ های سرد ، گرم و خنثی فراهم می کنند.

هر نمودار زیر مربوط به یک شرکت بزرگ محصولات مراقبت از مو است که برخی از محصولات برتر رنگ مو را تولید می کنند. این نمودارها راهی عالی برای یافتن ایده های رنگ مو هستند.

همه رنگ موها ذکر نشده است اما به اندازه کافی برای نشان دادن تنوع محصولات ارائه شده است. بسیاری از رنگ موها برای هر نمودار یکسان اما با نام های مختلف به نظر می رسند.

درباره رنگ مو بلوند : (به انگلیسی: برای مذکر Blond، و برای مونث Blonde ) یک نوع رنگ مو است که با سطوح پایین از رنگدانه یومیلانین تیره شناخته می‌شود. حاصل قابل مشاهده رنگ بستگی به عوامل مختلف دارد اما همیشه رنگی تا حدی زرد ( طلایی ) دارد.

این مطلب را هم بخوانید :   معرفی کامل بهترین برند تجهیزات آشپزخانه صنعتی

انواع رنگ مو  :

نمودار رنگ موی L’Oreal Feria

نمودار L’Oreal Feria نشان می دهد که رنگ مو روشن و غنی می تواند باشد و دو مورد از بهترین رنگ های موجود در این محصول ،یکی بلوند آفتابی است که رنگ گرم آن برای تابستان مناسب است و دیگری garnet حاشور زده که رنگ آن سردتر است

نمودار رنگ موی Clairol’s Perfect 10’s

نمودار Clairol’s Perfect 10 واریانس خیره کننده ای در رنگ مو ، به ویژه برای سایه های بلوند و قهوه ای نشان می دهد. بلوند خاکستری روشن ، قهوه ای طلایی روشن و بلوند ( طلایی ) مایل به قرمز ، همه سایه های زیبایی هستند.