اردیبهشت 9, 1403

نکات مهم برای فروش سریع ملک در کانادا

تقاضا برای مسکن در کانادا هنوز سر به فلک می کشد، اما مواقعی وجود دارد که متوجه می شوید خانه هایی برای مدت طولانی در بازار نشسته اند. به طور کلی، یک ماه زمان ایده آلی است که خانه شما باید در آن بفروشد. اگر خانه شما بیش از سه ماه در بازار است یا اگر نتوانید سند فروش خانه را بعد از نود روز ببندید، این نشان دهنده مشکل است. آیا قصد دارید خانه خود را فهرست کنید و می خواهید سریعا خریداران را جذب کنید؟ سپس در اینجا چند نکته وجود دارد که می تواند به فروش خانه در کانادا به شما کمک کند.

قیمت فروش باید معقول باشد

قیمت فروش ملک شما یکی از عوامل کلیدی تعیین کننده در مدت زمان فروش خانه شما است. بهترین راه برای انتخاب قیمت مناسب این است که به اطراف محل سکونت خود نگاهی بیندازید تا ببینید خانه های مشابه شما چقدر قیمت دارند. اگر قیمت بسیار بالا باشد، خریدار احتمالی را منصرف می کند و شما را قادر نمی سازد که خانه خود را سریع ببینید.

قیمتی که درخواست می کنید باید واقعی و رقابتی باشد. عوامل زیادی مانند وضعیت خانه شما، سال ساخت، مصالح ساختمانی استفاده شده و غیره وجود دارد که باید قبل از نهایی کردن قیمت فهرست در نظر گرفته شوند. اگر شک دارید، یک تصمیم بی طرفانه از مشاوران املاک بگیرید که به تعیین قیمت مناسب برای ملک شما کمک می کنند.

روی جذابیت محدود کار کنید

اولین برداشت از ملک شما ضروری است. در اینجا چند چیز در مورد چگونگی بهبود جذابیت محدود قبل از شروع به ساخت خانه خود آورده شده است. چمن ها را بچینید و باغ را به خوبی چشم انداز کنید. راهرو و دیوارهای بیرونی را تمیز کنید. قبل از اینکه خانه خود را وارد بازار کنید، زیبایی بیرونی و داخلی آن را بهبود بخشید، که خریداران بالقوه را سریعتر به خانه شما جذب می کند. ضروری است که برای به حداکثر رساندن ارزش دارایی خود تلاش کنید.

این مطلب را هم بخوانید :   محصولات مراقبت تخصصی از پوست و مو پرودرما

خانه خود را بیش از حد ارتقا ندهید

لطفا برای بازسازی کل خانه خود قبل از فروش آن عجله نکنید. گاهی اوقات این بازسازی ها ممکن است به بهبود ارزش خانه شما کمکی نکند. ممکن است بخواهید آشپزخانه یا حمام خود را ارتقا دهید، اما بسیاری از اوقات ممکن است به این موارد نیازی نباشد.

همچنین، اگر به بازسازی ادامه می دهید، یا کل خانه را بازسازی کنید یا اصلا آن را بازسازی نکنید. خانه شما باید همیشه آماده نمایش باشد. این امکان وجود ندارد که خانه خود را همیشه در شرایط آب و هوا نگه دارید، اما آن را مرتب و تمیز نگه دارید. شما هرگز نمی دانید چه زمانی یک خریدار احتمالی ممکن است برای دیدن خانه شما وارد شود.

بیشتر بخوانید : افزایش قیمت خانه هنگام فروش در کانادا

شلوغی ها را از بین ببرید و خانه خود را بی شخصیت کنید

در صورت امکان، خانه خود را به رنگ خنثی رنگ آمیزی کنید و قبل از اینکه آن را برای فروش بگذارید، تمام وسایل شخصی را از خانه خود بردارید. تا زمانی که قرارداد نهایی را امضا نکنید، می توانید وسایل خود را در انبار قرار دهید.

بهتر است خانه خود را بی شخصیت کنید. هر عکس خانوادگی را حذف کنید زیرا ممکن است باعث ناراحتی برخی از خریداران شود. وقتی ظاهری خنثی به تصویر می‌کشید، به خریدار اجازه می‌دهد تصور کند که چگونه در خانه زندگی می‌کند. اگر خانه شما همچنان مملو از تزئینات شخصی و مبلمان منحصر به فرد است، این امر مانع از تخیل خریداران می شود. این به نوبه خود ممکن است آنها را از ادامه خرید باز دارد.

یک کارگزار ملکی را انتخاب کنید

یک حرفه ای را استخدام کنید که فکر می کنید می تواند در فروش خانه شما کمک کند. بهترین راه برای انتخاب یک دلال املاک این است که از خانواده و دوستان توصیه هایی بخواهید. دلال باید بازار را بشناسد و مجوزهای مربوطه را نیز داشته باشد. فروش خانه می تواند سخت باشد، اما دلال مناسب می تواند کار را برای شما آسان کند. از کارگزار بخواهید تا یک گزارش هفتگی به شما بدهد تا از تعداد تماس‌هایی که انجام داده و نظرات بازدیدکنندگان را بدانید. همچنین درخواست مشاوره و پرس و جو در مورد استراتژی بازاریابی که کارگزار استفاده می کند قابل قبول است.

این مطلب را هم بخوانید :   آیا مجازات خیانت در امانت قابل تعلیق است؟

یک مشاور املاک و مستغلات حرفه ای از ابتدا تا انتها کار خواهد کرد تا اطمینان حاصل کند که تجربه فروش خانه بدون استرس را دارید. آنها با شما همکاری خواهند کرد تا به شما اجازه دهند قیمت مناسبی داشته باشید و خانه خود را سریعتر بفروشید.

بازاریابی خانه شما

فروش خانه رقابتی است. برای برتری نسبت به سایر خانه های منطقه خود، باید نقاط فروش منحصر به فرد خانه خود را برجسته کنید. یک محوطه بزرگ یا نزدیک تر به ایستگاه قطار راه هایی برای برجسته کردن ملک شما است تا برجسته شود.

گام بعدی این است که خانه خود را به طور موثر بازاریابی کنید. اگر قصد دارید خانه خود را خودتان بدون هیچ کمک حرفه ای بفروشید، از کانال های رسانه ای مانند روزنامه ها، مجلات، وب سایت های پلت فرم رسانه های اجتماعی و بسیاری موارد دیگر استفاده کنید.

بهترین تصاویر خانه خود را از هر زاویه ای منتشر کنید. اتاق ناهار خوری، اتاق نشیمن یا واحد ذخیره سازی، مطمئن شوید که روی عکس ها کلیک کنید و آنها را پست کنید. تصویری را به تصویر بکشید که چیزی برای پنهان کردن ندارید.

زمانی که خانه خود را در معرض فروش قرار می دهید بسیار مهم است

معاملات املاک و مستغلات معمولا فصلی است. به طور کلی، ماه های بین مارس تا می، یعنی ماه های بهار، زمان بسیار خوبی برای فروش خانه شما هستند.

با این حال، الگوی فروش محل شما ممکن است متفاوت باشد، بنابراین بهتر است ابتدا در مورد روند تحقیق کنید. روندهای قابل توجهی وجود دارد، و مشاور املاک شما ممکن است به شما کمک کند بهترین هفته ها یا بهترین روزهای هفته را که خانه شما می تواند سریعتر بفروشد را مشخص کنید.

این مطلب را هم بخوانید :   شوفاژ ایران رادیاتوراسپیلت گرینشوفاژ ایران رادیاتور

انعطاف پذیر باشید و به پیشنهادات خرید پاسخ دهید

به عنوان یک فروشنده، باید در نشان دادن خانه خود انعطاف پذیر باشید. خریداران می توانند برنامه های متنوعی داشته باشند، که حتی می تواند به معنای نمایش در ساعات فرد باشد. اگر می خواهید خانه خود را سریع از بازار خارج کنید، سفت و سخت نباشید، که ممکن است در فروش ضرر کنید. همچنین، اگر خریدار به شما پیشنهاد داد، سریع پاسخ دهید. خریداران این روزها بی حوصله هستند و اگر آنها را منتظر نگه دارید ممکن است ضرر کنید.

کلمات پایانی

موارد فوق برخی از بهترین نکات برای فروش سریع خانه شما هستند. خانه‌ای که استقبال می‌کند احتمالاً سریع‌تر خریداران را جذب می‌کند. دکوراسیون خود را بی شخصیت کنید، فضای داخلی خانه را شاداب و هماهنگ کنید، هر گونه نقص قابل مشاهده را ترمیم کنید، از رنگ ها و نورپردازی آرام و ملایم استفاده کنید و قیمت واقعی را تنظیم کنید. شما آماده هستید که خانه خود را سریعتر در بازار بفروشید.