اردیبهشت 8, 1403

بهترین آموزشگاه های زبان انگلیسی در تبریز سال 1401 کدام اند؟

درس های این دوره از سطح مقدماتی شروع شده و تا سطح پیشرفته ادامه پیدا میکند. این دوره آموزش زبان انگلیسی، حاوی 3 سطح مختلف از مقدماتی تا پیشرفته بوده و توسط کمپانی مشهور Video Aided Instruction تولید شده است. این مجموعه کتاب توسط دانشگاه کمبریج منتشر شده است و روی هر چهار مهارت شنیداری، مکالمه، نوشتاری و خواندن برای سطوح مختلف تمرکز دارد آموزشگاه های زبان انگلیسی در تبریز و آموزش زبان انگلیسی را علاوه بر کتاب، در قالب ویدیو، نرم افزار و فایل های ویدیویی ارائه میدهد. از طریق همین روش مصاحبه گر به سادگی میتواند به سطح مهارتهای شنیداری، مکالمهای (صحبت کردن)، دایره لغات و سواد گرامری شما پی ببرد. احتمالاً خوانندگان عزیز این انتظار را دارند تا همانند موارد پیشین، در مورد استراتژیهای یادگیری زبانهای خارجی نیز به توضیحاتی در این مقاله اشاره شود اما نکتهای که در اینجا باید مد نظر قرار داده شود این است که اهمیت این موارد به حدی در مبحث آموزش زبان بالا است که حتماً نیازمند مقالات آموزشی تخصصی تحت همین عناوین میباشد و از این رو به توضیحاتی در حد آشنایی و همچنین پی بردن به اهمیت این موارد در آموزش زبانهای خارجی اکتفا میکنیم (در همین راستا، توصیه میکنیم به دورهٔ آنلاین Learning How to Learn در وب سایت Coursera مراجعه نمایید.) اما برای مثال، در ادامه ترفندی را که منجر به تقویت مهارت شنیداری، افزایش تمرکز و در نهایت روانی در صحبت کردن میگردد را توضیح خواهیم داد.

۱. هدف خود از یادگیری را پیدا کنید و آن را جایی بنویسید که هر روز مقابل چشمتان باشد. هنگامی که بیش از یک صفت بعد از یک افعالی همچون be قرار می گیرد، صفت ماقبل آخر، معمولاً با and به آخرین صفت متصل می شود. چنانچه توجه کرده باشید، هرگز گفته نمیشود که مدل یادگیری فردی دیداری، شنیداری و یا حرکتی است بلکه گفته میشود که به طور مثال مدل یادگیری دیداری در فردی غالب است چرا که پیش از این گفته شد که هر فردی به طور همزمان میتواند بیش از یک مدل یادگیری داشته باشد (در همین راستا، توصیه میکنیم به مقالهٔ چگونه یاد میگیریم؟ مراجعه نمایید.) در حقیقت، درصد یک مدل یادگیری نسبت به دو مدل دیگر تعیین میکند که فرد بیشتر از چه راههایی میتواند بیشتر در فرایند یادگیری خود بهرهمند گردد. فرض کنیم یک برنامهنویس برای خواندن مستندات زبان برنامهنویسی مد نظر خود، پرسش و پاسخ در استک اورفلو، مشارکت در پروژههای اپنسورس و غیره باید اقدام به یادگیری زبان انگلیسی کند. نکتهٔ دیگری که در این رابطه باید مد نظر قرار داد این است که یکی از درخواستهای مدرسهای زبان از زبانآموزان این است که سعی کنند برای یافتن معادل فارسی واژگان، از فرهنگهای لغت یکزبانه استفاده کنند و این در حالی است که زبانآموزانی که از دامنهٔ لغت محدودی برخوردار باشند، با این مشکل مواجه خواهند شد که برای یافتن معنی یک واژهٔ ناآشنا در زبان مقصد در یک فرهنگ لغت یکزبانه، با تعدادی واژهٔ ناآشنای دیگری نیز مواجه خواهد شد که جز بیانگیزگی و سردرگمی، ثمر دیگری برای وی نخواهد داشت.

آنچه موجب میگردد تا زبانآموزی از طریق فناوری به تجربهای لذتبخش مبدل گردد این است که به هیچ وجه در حین کار با فناوریهای به خدمت گرفته شده، این حس به زبانآموز منتقل نگردد که در حال درس خواندن (Learning) است. در خاتمه امید است مدیران و مدرسین مؤسسات آموزش زبان از یکسو و زبانآموزان، که نقش به مراتب مهمتری را در این زمینه ایفا میکنند، از سوی دیگر با بهکارگیری روشهای درست فراگیری زبانهای خارجی، این فرایند گاهاً طولانی و طاقتفرسا را به تجربهای لذتبخش و نسبتاً کوتاه مبدل سازند. حفظ کردن فهرستهای بلندبالا از لغات بدون استفاده از آنها برای شما مفید نخواهد بود چرا که لغات بسیار فرار هستند و در صورت عدم استفاده فراموش میشوند. بدون شک بهترین روش هضم گرامر انگلیسی، استفاده از مثال های متعدد است. برای مثال میتوانید بگویید.

این مطلب را هم بخوانید :   قیمت بوتاکس

 

آیلتس در تبریز

برای این کار میتوانید یک دفترچه با سایزی که همه جا قابل حمل باشد انتخاب کنید. اگر شما فقط روزی 2 ساعت وقت بگذارید در این صورت با 300 روز تمرین متوالی میتوانید این سطح را کسب کنید. دقت کنید که اگر جمله تان با If شروع شود، بعد از جمله ی اول به کاما نیاز دارید اما اگر با جواب شروع کردید در این صورت کاما از کل جمله حذف می شود. جمله دوم در مورد چیست؟ این دسته از زبان آموزان آیلتس در تبریز چنانچه بخواهند واژگان جدیدی را فرا گیرند، میتوانند با استفاده از تصاویر مرتبط با واژگان جدید یادگیری خود را دوچندان کنند چرا که تصویر شیئ مورد نظر با مفهوم همان شیئ ارتباط معناداری در ذهن ایشان ایجاد خواهد کرد. مدل یادگیری شنیداری: این مدل که از نظر آمار در ردهٔ دوم قرار دارد، به آن دسته از زبانآموزان ارتباط پیدا میکند که یادگیری ایشان به کمک حس شنیداری ایشان تسهیل میگردد به طوری که این دسته از زبانآموزان کمتر نیاز به نُتبرداری پیدا میکنند و با گوش کردن به مطالب درسی، یادگیری ایشان صورت خواهد گرفت.

 

مجموعه کتاب Top Notch یکی از کاملترین مجموعههای آموزش زبان برای بزرگسالان و جوانان است که آنها را برای تعامل و برقرای ارتباط حرفهای و کامل به زبان انگلیسی آماده میکند. منجر بدین خواهند گشت تا ما زبان انگلیسی را به صورت صحیح آموزش نبینیم که در چنین مواقعی نیاز است تا با مقولهای تحت عنوان Unlearning آشنا شویم. تمام تلاش ما بر این بوده است که در آموزشگاه زبان انگلیسی برتر، با جدیدترین متدهای روز دنیا به آموزش زبان انگلیسی بپردازیم تا در کنار کادر مجرب آموزشگاه زبان انگلیسی برتر به بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی تهران تبدیل شویم. پاسخ به این سوال شاید کمی ناامیدکننده باشد چرا که تاکنون هیچ کدام از انتشارات معتبر دنیا که فرهنگهای لغت به زبانهای مختلف تدوین و منتشر میکنند اقدام به جمعآوری چنین ساختارهایی در قالب یک مجلد ننمودهاند اما این در حالی است که میتوان این ساختارها را در فرهنگهای لغت در مدخلهای مرتبط، داستانها، فیلمها و غیره یافت و جمعآوری کرد. در حقیقت، بسیاری از زبانآموزان هستند که بر حسب علاقه شروع به حفظ کردن طیف متنوعی از واژگان میکنند غافل از اینکه چنین واژگانی موارد استفادهٔ کمی در زبان فارسی دارند چه رسد به معادل آنها در دیگر زبانها!

 

مانند هر کاری ، ممکن است زمان هایی احساس کمی دشوارتر شود ، بنابراین روش های خود را تغییر دهید و از خطا نترسید – به سطح مورد نظر خود خواهید رسید … وقتی انگلیسی صحبت می کنید ، لبخند زدن احساس اعتماد به نفس بیشتری در شما ایجاد می کند. وقتی تصمیم به یادگیری گرفتید؛ باید برای یادگیری ان کاملا خود را مسئول بدانید. وقتی به موسیقی و اخبار و یا فیلمی گوش می دهید؛ توجه خود را کامل به گفته ها بدهید. چنانچه به ریشهیابی این مسئله بپردازیم، به این نکته پی خواهیم برد که علل فراوانی این مسئله را منجر میگردد که از آن جمله میتوان به اساتیدی اشاره کرد که زندگی در یک محیط بومی را تجربه نکردهاند و سعی هم در فراگیری زبان رایج روزمره نکرده اند، کتبی آموزشی که زبانآموزان را در معرض یک زبان معیار کاملاً رسمی قرار میدهند و یا صرفاً به آموزش لغت و یا گرامر میپردازند، فراگیری زبان خارجی از طریق روزنامه و اخبار به نحوی که زبانآموز با یک زبان کاملاً رسمی آشنا میشود و همچنین عدم تعامل با بومیان زبان مقصد چه از طریق مکاتبه و چه از طریق مکالمات رودررو.

این مطلب را هم بخوانید :   درج آگهی و تبلیغات برای ایرانیان خارج از کشور

امتحان تافل تبریز

» در صورتی که همین زبان آموز ممکن است نتواند یک جمله درست را بیان کند یا یک خط نوشته بدون غلط بر روی کاغذ بیاورد. در پاسخ به این سؤال که چه طور و چگونه میتوان به چنین زیرساختی دست یافت، باید گفت که این گام امتحان تافل تبریز یکی از مراحل دشوار کار مدیران و طراحان دورههای آموزش زبان در مؤسسات محسوب میگردد چرا که دستیابی به چنین زیرساختی بدون ایجاد فرهنگ استفاده از آن، کار بیهودهای خواهد بود. در حقیقت، یک زبانآموز صرفاً با دانستن معادل فارسی یک واژه در زبان مقصد نمیتواند ادعا کند که آن واژه را بلد است. اکنون زمانی را در نظر بگیریم که مدرس زبانآموزان را به استفاده از یک فرهنگ لغت دوزبانهٔ معتبر تشویق میکند (چنانچه بخواهیم زبانآموزان زبان انگلیسی را مد نظر قرار دهیم، میتوانیم فرهنگ لغت هزاره را معرفی کنیم.) در همین زمان، بر اساس برنامهای که در بالا به آن اشاره شد، زبانآموزان 2000 واژهٔ پرکاربرد زبان انگلیسی را ظرف مدت مشخصی با استفاده از فرهنگ لغت دوزبانه فرا میگیرند و پس از آشنایی با این گروه از واژگان پرکاربرد، مدرسین زبان میتوانند زبانآموزان را به استفادهٔ یک فرهنگ لغت تک زبانه مثل Longman Study Dictionary تشویق کنند. زبان آموزان پس از اتمام این دورهها، میتوانند به راحتی درباره موضوعاتی درباره خود و محیط اطراف خود صحبت کنند و در مکالمات خود از ساختارهای گذشته، حال، آینده و …

 

مطابقت ضمایر فاعلی نه تنها با فعلهای کمکی، بلکه با فعلهای اصلی در زمانهای مختلف (گذشته، حال، آینده) مهم است. دو رکن اصلی نوشتن و صحبت کردن، تمرکز اصلی این کتاب بوده و باعث بالا رفتن سطح استفاده از دروس در محیط واقعی برای زبانآموز شود. تا میتونی گوش بده، حتی شده بزن BBC یا VoA زبان اصلی گوش کن و اگه متوجه هم نشدی اصلاً نگران نباش چون گوشت عادت میکنه! اگر در بحث آموزش زبان انگلیسی چیزی را به اشتباه فرا گرفته بودیم چهکار کنیم؟ به گونهای که اگر زبان آموز تا این دوره تمام تلاش خود را انجام داده باشد و مطالب کتابها را مو به مو و دقیق یاد گرفته باشد، آن چنان تسلطی بر زبان انگلیسی خواهد داشت که میتواند حتی یک فرد نیتیو و انگلیسی زبان را هم مورد چالش قرار دهد. خیلی وقت ها در گفتگو با افراد مختلف این را می شنویم که زبان انگلیسی و یادگیری ان کاری دشوار است.

این مطلب را هم بخوانید :   خرید تابلو عکس

 

به احتمال زیاد برای افراد آلمانی، اسپانیایی یا فرانسوی یادگیری زبان انگلیسی آسان خواهد بود! در چنین شرایطی، زمانی که یک زبانآموز به طور مثال با 2000 واژهٔ پرکاربرد آشنایی پیدا کرده و به خواندن متون عمومی زبان خارجی میپردازد، ممکن است با یکسری واژگان جدید که جزو واژگان پرکاربرد نیستند نیز آشنا شود که در صورت تمایل میتوانند معادل واژهٔ جدید را یافته و آن را به گنجینهٔ واژگانی خود اضافه کرده و در غیر این صورت هم در بسیاری از مواقع قادر خواهند بود تا با توجه به واژگان پس و پیش، معنی واژهٔ جدید حدس بزنند. به عنوان مثال ، کسی که برای گرفتن مدرک دانشگاهی، زبان انگلیسی را می آموزد، ممکن است روی کلمات و عبارات تخصصی مرتبط با دوره خود تمرکز کند. برای زبانآموزانی که در حین صحبت کردن دارای وقفه بوده، از زبان فارسی به زبان انگلیسی جملات را ترجمه میکنند، دارای تمرکز اندکی هستند و به طور کلی مهارت ایشان در گفت/شنود به این زبان ضعیف است، پیشنهاد میشود یک فایل صوتی مرتبط با سطح زبانی خود، لهجهٔ مورد علاقه و مهمتر از همه موضوع مورد علاقهٔ خود به همراه متن آن را انتخاب کنند. یادگیری لغات انگلیسی مهمتر است یا گرامر و چرا؟

 

در واقع شما با ساختن دانش خودتان و یادگیری از اشتباهاتتان در امر یادگیری پیشرفت میکنید. فهرستی برای خودتان تهیه کنید و لغات جدیدی که میشنوید یا میبینید، یادداشت کنید. مدل یادگیری حرکتی: اگرچه که تعداد زبانآموزانی که مدل یادگیری حرکتی در ایشان غالب است نسبت به دو مدل پیشین اندکتر است، اما این در حالی است که این گروه از زبانآموزان به راحتی قادر خواهند بود تا در شرایط زمانی و مکانی مختلف یادگیری خود را دنبال نمایند و همین مسئله از اهمیت بسزایی برخوردار است. هر روز تمرین کنید سعی کنید در هفته ساعات مطالعه مشخصی را برای یادگیری زبان انگلیسی قرار دهید

 

سایت آموزش آنلاین زبان لینگوتاک برای برآورده نمودن نیاز افراد مختلف، کلاسهای آنلاین با اهداف مختلف برگزار میکند. اهداف درست یعنی اهدافی که با زمینه و تجربه شما متناسب باشد. از مؤسسات آموزش زبان حرفهای انتظار میرود که در زمان تعیین سطح زبانآموزان، تستی از ایشان به عمل آورند تا مدل یادگیری ایشان نیز مشخص شده و بر اساس همان مدل یا مدلهای یادگیری، دورهای متناسب ایشان طرحریزی شود. برای یادگیری با یکدیگر فرق دارد. بسیاری از افراد همچنین تصمیم می گیرند که برای زندگی و یا مهاجرت و یا حتی یک سفر خارجی انگلیسی را یاد بگیرند، به همین دلیل بیشترین زمان را به یادگیری زبان غیر رسمی می گذرانند. در واقع خود را سخت ترین شرایط قرار داده و با ترس یادگیری آن روبرو شده است.