اردیبهشت 8, 1403

بهترین خردکن برقی

خردکن های برقی استفاده های زیادی در آشپزخانه ها دارند. خردکن ها جای محیط را کمتر کثیف می کنند چرا که در گذشته درون ظرف عمل خرد کردن انجام می گرفت و این امر باعث پرتاب شدن خوراکی ها به اطراف می شد. خردکن ها برای کسانی که دارای مهارتی ضعیف در گرفتن چاقو و استفاده از آن هستند بسیار کاربرد عالی دارد. خردکن های دستی ساده و نسبتاً ارزان هستند و معمولاً برای خرد کردن آجیل یا سبزیجات مورد استفاده قرار می گیرند. خردکن های برقی دارای پردازنده های کوچک بوده و به نسبت خردکن های دستی آسان تر است چرا که دیگر نیازی به جنب و جوش انجام کار به صورت دستی نبوده و با یک دکمه دستگاه روشن می شود و به صورت اتوماتیک فعالیت خود را انجام می دهد. برای اینکه بتوانید بهترین خردکن برقی را انتخاب کنید، باید به نکاتی توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین خردکن های موجود در بازار را تهیه کنید.

چند نکته مهم در هنگام انتخاب بهترین خردکن برقی

به جنس بدنه خردکن اهمیت بدهید

معمولاً جنس های هر محصولی یکی از موارد مهم در تهیه آنهاست که می تواند تأثیر شگرفی در انتخاب مشتری داشته باشد. بدنه دستگاه خردکن نباید خیلی ظریف باشد که زود بکشند و کار کردن با آن راحت باشد.

ظرفیت خردکن برقی بالا باشد

بهتر است که ظرفیت خردکن برقی بالا باشد تا بتوانید مواد خوراکی بیشتری خرد کنید. اصولاً ظرفیت های دستگاه خردکن برقی به صورت لیتر مشخص می گردد و هر چقدر این مقدار بیشتر باشد دستگاه گنجایش بیشتری دارد و شما می توانید خوراکی های بیشتری خرد کنید. بنابراین در زمان تهیه یک خردکن برقی به ظرفیت و حجم آن دقت ویژه داشته باشید.

این مطلب را هم بخوانید :   مزایای آگهی رایگان و تبلیغات رایگان اینترنتی

سرعت خردکن برقی

در بیشتر لوازم خانگی و آشپزخانه قابلیتی به نام تنظیم سرعت وجود دارد که شما را قادر می سازد تا بتوانید بر اساس سرعت دلخواه از دستگاه کار بگیرید. دستگاه هایی مانند غذاساز یا مخلوط کن خانگی و یا بسیاری از موارد نظیر آنها دارای قابلیت تنظیم سرعت هستند و شما می توانید بر اساس نیاز و کارکردی که از آنها انتظار دارید سرعتشان را تنظیم نمایید. قابلیت تنظیم سرعت باعث می گردد که بتوانید سفتی خوراکی ها را تنظیم کنید و در صورتی که بخواهید سفتی بیشتری داشته باشد می توانید سرعت آن را افزایش بدهید و این قابلیت می تواند یکی از مزایای یک خردکن برقی خوب باشد.

توان خردکن برقی

دستگاه های برقی دارای توان هستند و هرچقدر این توان بالاتر باشد دستگاه قدرتمندتر و دارای طول عمر بیشتری است. توان ها به صورت وات مشخص می شوند و هر چقدر بیشتر باشد دستگاه بهتری را بدست آوردید.

جنس تیغه خردکن برقی

در هنگام انتخاب یک خردکن برقی به جنس تیغه آن توجه داشته باشید. بهتر است که جنس تیغه آن از نوع ضد زنگ باشد که زود زنگ نزند در غیر اینصورت باعث می شود دفعه دیگر آن را تعویض کنید و هزینه شما افزایش یاب پس به دنبال دستگاهی با جنس تیغه مناسب باشید که کارکردی خوب از خود به نمایش بگذارد.

برخی از بهترین مدل های خردکن برقی

بهترین مارک خردکن برقی کدام است؟

خردکن های برقی دارای مدل های مختلفی هستند و هر کدام بر اساس کارکرد و آپشن هایی که دارند از قیمت های متفاوتی تشکیل شده اند. به طول کلی از بهترین مارک های خردکن برقی می توان به برندهای بوش، پارس خزر، مولینکس و فلر اشاره کرد.

این مطلب را هم بخوانید :   به قانون جذب اعتماد کنید و به رؤیای پولدار شدن تحقق بخشید

قیمت خردکن برقی در چه بازه ای است؟

خردکن های برقی عادی از کمتر از 1 میلیون شروع می شوند و اصولاً کار راه بینداز بوده و نیاز شما را مرتفع می کند. اما اگر به دنبال بهترین برندهای خردکن برقی بازار هستید که کیفیت و عملکرد آن برای شما بسیار مهم است می توانید به دنبال گزینه های بالای 1 میلیون تومان بروید. در نهایت می توان عنوان داشت که قیمت خردکن برقی از 500 هزار تومان تا 4 میلیون تومان متغیر هستند و هر کدام دارای مزایای مخصوص به خود هستند و هر چقدر قیمتشان بالاتر می رود دارای آپشن های بهتر و کیفیت قوی تر هستند.

خرد کن مایر مدل MR-381

این مدل خردکن برقی دارای وزنی برابر 1.9 کیلوگرم بوده و جنس بدنه آن را شیشه تشکیل می دهد. ارتفاع این خردکن برقی 27.5  سانتی متر بوده و از قابلیت های جالب توجه این خردکن برقی برخورداری از قابلیت تنظیم سرعت است. توان این دستگاه خردکن برقی 400 وات است و دارای دکمه روشن و خاموش روی دستگاه است. از ویژگی های دیگر این خردکن برقی دارا بودن ظرف خردکن 2 لیتری است. همچنین از فاکتورهای دیگر آن وجود 2 پره تیغه از جنس استیل ضد زنگ است. طول سیم در این خردکن برقی 1.1 متر بوده و دارای گواهینامه CE است.

خرد کن پارس خزر مدل GR-123P

می توان عنوان داشت که این دستگاه خردکن برقی دارای ارتفاع و پهنای به ترتیب 24 و 17 سانتی متر بوده و وزن آن 2.05 کیلوگرم است. جنس بدنه این خردکن از پلاستیک بوده و می توان گفت که توان و قدرت این دستگاه خردکن برقی 780 وات است. خردکن به صورت دکمه فشاری کار کرده و ظرف خردکن 0.3 لیتری دارد. جنس ظرف این خردکن برقی از پلاستیک بوده و تیغه آن از 2 پره به جنس استیل تشکیل شده است.  از ویژگی های دیگر این خردکن برقی سیم 0.75 متری است و از کاربردهای آن می توان به خرد کردن سبزیجات، سیب زمینی و خشکبار اشاره نمود. در نهایت می توان گفت که جنس پایه و بدنه این خردکن برقی از پلاستیک است.

این مطلب را هم بخوانید :   نرده چوبی – کاور رادیاتور و پارکت ارتا

منبع: بیگ مارکت وب