اردیبهشت 8, 1403

هنرمند کریپتو دانیلا آتفیلد تاریخ را از طریق NFT ها بازنویسی می کند – اخبار ارز دیجیتال – کریپتوکارنسی

تیم Singart زمانی “هنرمندان مورخ هستند و مجله هنر آنها” . این گفته در مورد هنرمند جوان آفریقای جنوبی دانیلا آتفیلد که در حال حاضر بازنویسی تاریخ هنر از طریق غیر- نشانه های قابل تعویض (NFT).

از آن زمان، Attfield به یک هنرمند تمام وقت رمزنگاری تبدیل شده است. سبک خود را به عنوان هنر خط نئون توصیف می کند، گاهی اوقات از آزمایش کردن لذت می برد. سبک های دیگر. Attfield در مورد ماهیت انقلابی هنر رمزنگاری می گوید:

 

همچنین به مجموعه‌داران اجازه می‌دهد تا زمانی که هنرمندان مورد علاقه خود فعال هستند، آثار هنری بخرند و از آنها حمایت کنند. بر خلاف بسیاری از هنرمندان مشهور تاریخ که داستان بی می مردند، ادامه می دهد. آتفیلد ادعا می کند: «من تصور می کنم که فقط می توانم رشد کند.

ارزش هنر رمزنگاری و NFT

هنر رمزنگاری اکنون در سطح جهانی در معرض دید قرار گرفته است، در آنجا هیچ مرزی نیست به گفته اتفیلد، با این حال، برخی از کشورهای پتانسیل بیشتر برای رشد در حوزه هنر رمزنگاری دارند و توسعه یافته‌تر از نظر فناوری – مانند. ایالات متحده و انگلیس – بیشترین فعالیت را در حال حاضر دارند. صرفاً به این دلیل که بیشتر در معرض فناوری جدیدتر هستند.

اتفیلد توضیح می‌دهد که هنر رمزنگاری به کسی اجازه می‌دهد اثر هنری را بخرد که دارای امضای دیجیتال است و می‌توان آن را ثابت کرد. “این مانند یک تصویر ذخیره شده از اینترنت نیست، که مطلقاً هیچ ارتباطی با هنرمند اصلی ندارد.”

Bryana Kortendick، معاون عملیات و ارتباطات در پلتفرم محبوب بر اساس بازی بلوک چین Enjin، به نظر می رسد با Attfield موافق است که NFT ها راه رو به جلو برای هنر رمزنگاری هستند.

«پتانسیل برای NFTها نشان دهنده هویت و ارزش های ما بسیار زیاد است. از دارایی های دیجیتالی مانند اقلام بازی گرفته شده تا دارایی های شبیه املاک و مستغلات، موارد زیادی وجود دارد که برای مواردی از NFT در سراسر صنایع استفاده نمی شود. مطالب و ارزش واقعی در NFTهایی خواهد بود که چیزی فراتر از کلکسیونی هستند – آنهایی که در دنیای دیجیتال و هدف واقعی را دنبال می کنند. ما فقط گوشه‌ای از ابزاری را می‌بینیم که پس از بلوغ اکوسیستم نرم‌افزار، سخت‌افزار و مدل‌های تجاری یکپارچه NFT خواهد داشت.»

هنر رمزنگاری به عنوان یک ابزار سرمایه گذاری

“این به مردم نشان می دهد که هنر می تواند ارزش داشته باشد و سرمایه خوبی برای آینده باشد. همچنین هنرمندان رمزارز کمک می کنند تا در معرض دید بیشتری قرار گیرند. هنرمندان رمزارز همچنین حق امتیاز (معمولاً 10٪) از کل فروش های آینده را به دست می آورند، بنابراین همچنان از تمام فروش های ثانویه سود می برند. خود نخواهند داشت.

این مطلب را هم بخوانید :   بهترین کتونی نایک برای استفاده روزمره و پیاده روی

قبل از NFT، یک هنرمند جوان در تلاش برای فروش آثار هنری خود با مشکلات زیادی روبرو می‌شود، زیرا هنرمندان قدیمی بیشتر از سوی سرمایه‌گذاران بالقوه می‌کنند. Attfield می گوید که ماهیت برنامه ریزی NFT ها می تواند این پویایی را در صنعت کاملاً تغییر دهد:

«هنرمندان جوان با تعداد زیادی وجود دارند که پتانسیل زیادی دارند. من خودم هنرمند جوانی هستم و هرگز انتظار نداشتم که موفق شوم یا از هنرم پول دربیاورم. نکته خارق‌العاده هنر رمزنگاری این است که بسیاری از افراد جامعه در رسانه‌های اجتماعی، چیزی هستند که جوانان به طور سنتی در آن بهتر هستند. همه دارای یک پلتفرم برابر برای نشان دادن هنر خود و نشان دادن خود هستند.»

چند نظر در مورد آینده رمز هنرنگاری

با رفتن عمیق تر به موضوع، آتفیلد از هنرمندانی نام می برد که آثار خود را معمولاً در ویدیویی از خود به عنوان بخشی از اجرا فروخته اند. او فکر می‌کند که هنر رمزنگاری متنوع‌تر خواهد شد و شکل‌های بیشتری از خلاقیت را شامل می‌شود. او می‌گوید: «این فقط در مراحل اولیه است و انجام می‌شود با هنر دیجیتال شروع می‌شود.

 

با این حال، این تنها زمانی اتفاق می‌افتد که بیشتر در هنر کریپتو بدانند و به طور مستقیم پذیرفته شود. او ادامه می دهد که در غیر این صورت، خیلی از مردم این ایده را رد می کنند زیرا کاملاً خلاف سنت است. Attfield در ادامه اضافه می کند:

«هر چند می تواند بسیار خوب کار کند. این اثر هنری را می‌توان به‌منظور پیگیری آن‌ها و فروش آن‌ها به صورت آنلاین توکن‌سازی کرد. سپس اثر هنری می‌تواند در یک گالری باقی بماند یا سیستمی برای انتقال آن به مالک جدید در هر بار فروش تنظیم شود. این یک مفهوم بسیار جالب است.”

«آدام فریدا. او آثار هنری الهام گرفته شده از مناظر و طبیعت را انجام می دهد. او از سبک های مختلف دارد و همه آنها کاملاً منحصر به فرد و فوق العاده هستند.”

https://hoseinifinance.com/blog/edu/advanced-bourse/