اردیبهشت 8, 1403

پارتیشن شیشه ای ریلی چیست و چه مزایایی دارد؟

افرادی که سعی در جداسازی جنبه های گوناگون در خانه یا محل کار خود دارند و از موقعیت مکانی بهینه استفاده می کنند، می توانند از پارتیشن شیشه ای ریلی استفاده کنند. در واقع پارتیشن ها هر کدام به صورت ثابت و متحرک استفاده می شوند. همچنین از پارتیشن ها در تولید و ساخت آینه دکوراتیو نیز استفاده می شود. پارتیشن های شیشه ای ریلی نوعی پارتیشن متحرک هستند که به دلیل کاربری آسان، طرفداران زیادی دارند. موضوع این مقاله پارتیشن های ریلی است، جهت اطلاعات بیشتر تا انتها همراه ما باشید.

 

پارتیشن شیشه ای ریلی چیست؟

پارتیشن شیشه ای متحرک یکی از انواع پارتیشن است که بسیار شناخته شده و کاربردهای فراوانی دارد. پارتیشن متحرک علاوه بر آماده بودن برای استفاده، انعطاف پذیر است و فضای زیادی را اشغال نمی کند. پارتیشن های متحرک عموما برای مکان هایی که می خواهند ساخت و ساز موقت داشته باشند استفاده می شود. این پارتیشن ها با استفاده از بست های عالی به کفپوش متصل می شوند و در صورت انتخاب برای باز کردن آن ها، بدون مشکل باز شده و از زمین جدا شده و به راحتی جابه جا می شوند.

پارتیشن ریلی متحرک نوعی پارتیشن است که قابلیت جابجایی و باز و بسته شدن از بالا و کاهش محور را دارد. همچنین اگر این سازه ها شیشه ای باشند منظره دوست داشتنی تری ایجاد می کنند. همچنین با استفاده از آن ها می توان محیط را روشن تر کرد. اگر به دنبال جداسازی نواحی مختلف مکان خود هستید و می خواهید صداهای قسمت های مختلف را کم کنید یک پارتیشن شیشه ای متحرک اولویت مناسب برای شما خواهد بود. اگر از پارتیشن متحرک استفاده می کنید، می توانید تقسیم بندی محیط را تغییر دهید و در هر رویدادی که می خواهید، دکوراسیون را عوض کنید و اطراف را به هر شکلی که می خواهید تزئین کنید.

 

این مطلب را هم بخوانید :   راهنمای خرید بهترین لوازم برقی

انواع پارتیشن شیشه ای ریلی

به طور کلی می توان بیان کرد که پارتیشن ها با توجه به نوع شیشه ای که دارند و متناسب با ابعاد و موارد دیگر می توانند انواع متفاوتی داشته باشند. پارتیشن های ریلی یکی از انواع پارتیشن های شیشه ای متحرک هستند که برای محیط کسب و کار بسیار عالی هستند. پارتیشن های متحرک، که مانند یک پارتیشن ثابت نیستند، می‌ توانند بدون نگرانی جابجا شوند و علاوه بر موضوع برای دکوراسیون ‌های متنوع استفاده شوند. همچنین پارتیشن های سیار و ریلی می توانند دارای انواع گوناگونی باشند که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم. پارتیشن ریلی متحرک که به راحتی باز و بسته می شود قابل چرخش نیز می باشد. این نوع پارتیشن، همانطور که از مشخصات آن پیداست، از چرخ های مختلفی برای حرکت استفاده می کند. همچنین می توان گفت پارتیشن ریلی می تواند در ساختار آکاردئونی باشد که از مخلوط چوب و ام دی اف با پارتیشن شیشه ای دریافت می شود و یا می تواند در ساختار پانل یا فریم لس یا کرتین وال باشد تولید شود.

 

مزایای پارتیشن شیشه ای ریلی

یکی از مزایا همه پارتیشن ها مانند پارتیشن شیشه ای ریلی این است که می توانید از آن ها برای جداسازی مناطق مختلف استفاده کنید و هزینه هنگفتی برای این کار پرداخت نکنید و با قیمت مناسب دکوراسیون مورد نظر را پدید آورید. یکی دیگر از مزایای پارتیشن ریلی شیشه ای این است که می توانید در قسمت دلخواه یک فضای خصوصی برای خود ایجاد کنید که مانند یک اتاق برای شما باشد و در آن احساس راحتی کنید. همچنین در دفاتر مختلف می توان فضاهای جداگانه ای برای کارمندان طراحی کرد، مکانی که بدون زحمت به کار خود برسند و هیچ چیزی مزاحم کار آن ها نشود.

با توجه به اینکه این پارتیشن ها ضد نویز هستند، می توان از آن ها برای جلوگیری از ورود صدا و اختلاط صدا ها در اجزای خاص استفاده کرد و از صدا های بیرونی پوشانده شد. یکی از مزایا های متفاوت پارتیشن ریلی شیشه ای این است که با استفاده از آن می توانید در عین سادگی منطقه ای شیک و خاص را به ارمغان آورید. این شیشه ها به صورت ساده و طرح دار در بازار تولید و عرضه می شوند.

 

این مطلب را هم بخوانید :   خدمات آموزشی در بانک فایل پژوهشی معلمان

قیمت پارتیشن شیشه ای ریلی

پارتیشن شیشه ای ریلی دارای جنبه های مختلفی مانند ریل، تسمه، موضوع کنترل و موارد که هر کدام دارای نرخ خاص خود هستند و عمدتاً متکی بر هزینه نوسانات بازار هستند و به صورت روزانه قیمت گذاری می شوند. ضروری ترین جنبه در تعیین هزینه پارتیشن شیشه ای ریلی، مواد به کار رفته در تولید و ضخامت شیشه است. اگر جنس شیشه ضد ضربه و ضد خش باشد، طبیعتا قیمت آن افزایش می یابد. ضخامت شیشه در کاهش نفوذ صدا نقش بسزایی دارد، در نتیجه اگر به دنبال کاهش آلودگی صوتی هستید، بهتر است از شیشه های ضخیم تر استفاده کنید. چهارچوب پارتیشن شیشه ای ریلی یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر قیمت این محصول می باشد. همانطور که قبلا بیان کردیم، فریم های درجه یک مورد استفاده در درب های شیشه ای ریلی، فریم های آلومینیومی و استیل می باشند. با توجه به اینکه هر دو نوع ذکر شده بر قیمت پارتیشن ریلی موثر است نمی توان قیمت دقیقی برای این محصول در نظر گرفت. جهت ثبت سفارش این محصول و انواع شیشه های به روز و کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت https://iranlacobel.com/ مراجعه نمایید.