اردیبهشت 8, 1403

جدول وزن و ضخامت لوله کاروگیت + { لیست قیمت  2022}

اراک تولید کننده لوله های کارگیت در سایزها و طرح های مختلف و همچنین گمانه های پلی اتیلن، سپتیک تانک پلی اتیلن، دستگاه های جوش پلی اتیلن و لوله های زهکشی بوده و کلیه محصولات را با گارانتی معتبر ضخامت لوله کاروگیت تولید می کند. این لوله ها در کارخانه با استفاده از دستگاه ماردوم به صورت مارپیچ در قالب قرار میگیرد . که سطح بیرونی ان مارپیچ است . لوله های کاروگیت اگر چه از جنس پلی اتیلن تولید میشود اما ظاهری بسیار متفاوت از لوله های پلی اتیلن دارد سطح بیرونی لوله های کاروگیت به صورت مارپیچ مانند می باشد سطح داخلی سطحی بسیار صاف و صیقلی می باشد. اما در صورتی که لولههای pvc به مدت طولانی زیر نور مستقیم خورشید قرار بگیرند ممکن است مقاومت خود را در برابر عوامل خارجی مانند ضربه و فشار از دست بدهند. علاوه بر این از دیگر ویژگیهای این نوع لوله این است که میتواند روکش دار یا آستردار باشد مانند لوله کاروگیت پی وی سی که دارای پوششی از جنس الیاف است البته نوع بدون پوش این لوله کاربرد بیشتری دارد. علاوه بر آن لوله های بتنی و فلزی به اندازه لوله های کاروگیت مقاوم نیستند و شکننده هستند. همچنین لوله کاروگیت فقط با قطر داخلی لوله اندازه گیری می شود، قطر خارجی لوله ملاک اصلی سایز لوله کاروگیت نیست، قطر لوله از داخل کاهش نمی یابد، فقط ارتفاع و فاصله کنگره لوله کاروگیت کوتاه خواهد بود.

 

ولی نقش مهمی در توزیع بار روی لوله ایفاء میکند در محلهای پر رفت و آمد ارتفاع کلی خاکریزی اولیه و نهایی باید حداقل 0.3 متر باشد. برود باید استاندارد باشد ولی غیر استاندارد ان هم ارزان تر هست هم به صرفه ترپس چرا لوله های استاندارد؟ این رنگ ها به این دلیل است که اگه لوله سوراخ یا نشتی داشته باشد بتوان متوجه ان شد. لوله های پلی اتیلن کاروگیت را می توان حتی با سوراخ کردن لا یه هایی نیز تولید کرد. حال بازار فروش بهترین لوله کاروگیت ارزان در اراک رشد خوبی داشته و این کالا به کشورهای دیگر نیز صادرات می شود. خرید لوله پلیکا ارزان قیمت تبریز – بازار خرید و فروش انواع … سایز لوله کاروگیت معمولا کمتر از هفتصد میلی متر است و این ابعاد یکی از پرکاربردترین انواع در صنعت لوله کاروگیت بوده و به اختصار به آنها اشاره می شود. مجموعه ما، آماده عرضه انواع لوله های SPR تا قطر پنج هزار میلی متر می باشد.

این مطلب را هم بخوانید :   محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره

سایز لوله کاروگیت دوجداره آب بندی شده در کارخانه لوله کاروگیت بسیار کامل می باشد و ما بزرگترین تولید کننده لوله کاروگیت با قطر سه هزارو دویست میلی متر در خاورمیانه در کارخانه ای با تکنولوژی روز آلمان هستیم. لوله راه راه لایه ای. به لوله پولیکایی که بمنظور استفاده ای غیر از انتقال فاضلاب استفاده شود لوله پلیکا ارزان می گویند. گمانه ها امکان جمع آوری و انتقال آب های زیرزمینی را به محل های زهکشی مناسب فراهم می کنند. لوله کاروگیت تولیدشده از پلی اتیلن، بدلیل عدم امکان نشست، فاسد شدن، نصب آسان و مقاومت دربرابر حرکت خاک و فشار، حدود نیم قرن است که مورد مصرف قرار میگیرند. بدلیل تراکم بالای آپارتمان سازی در شهر اهمیت لوله کاروگیت مشهد نیز زیاد است لذا ناب زیست تصمیم گرفته است تا با احداث بزرگترین انبار در مشهد تامین کننده سطح وسیعی از نیاز شرکت ها و حتی ادارات آب و فاضلاب استان خراسان باشد. این موضوع در گذشته برای زهکشی آب توسط لولههای فلزی نیز بسیار دیده میشد. قیمت لوله پلیکا (لوله پی وی سی) ارزان حتی از قیمت لوله پلیکای نیمه قوی نیز کمتر است.

 

با این وجود لوله پلیکا یا پی وی سی در برابر نور غیر مستقیم خورشید آسین نمی بیند و حتی برای مدت طولانی قابل استفاده می باشد. آیا لولههای پلیکا در برابر خوردگی مقاوم هستند؟ آیا لوله پلیکا در برابر نور خورشید مقاوم است؟ این لولهها در برابر اکثر مواد شیمایی موجود در فاضلاب های خانگی دچار خوردگی نمی شوند. یکی دیگر از قطعات مهمی که در صنایع اتصالات از آن استفاده می کنند، بوشن است. لوله فاضلاب انواع مختلفی دارد که شامل لوله پلیکا فشار قوی، لوله پلیکا نیمه قوی و لوله پلیکا معمولی می باشد. لوله زهکش مدلهای مختلفی دارد که یکی از آنها لوله زهکشی کاروگیت نامیده میشود. خرید اینترتی همواره دارای مزایای مختلفی نظیر صرفه جویی در وقت و هزینه ها، کمک به کاهش ترفیک و آلودگی هوا، تسهیل و تسریع در فرآیند تهیه محصول و … مواد اولیه به جز فرآیند تولید گرانول و یا پودر نبایستی تحت هیچ فرآیند دیگری قرارگرفته باشد. قیمت لوله های کاروگیتی برای سایز های مختلف و البته برند تولید کننده لوله کاروگیت و سفارشی بودن یا نبودن آن میتواند متفاوت باشد . برای آگاهی از لیست قیمت لوله پلی اتیلن آبرسانی در بازار می توانید از راه های گوناگونی اقدام نمایید.

این مطلب را هم بخوانید :   مجید خراطها بهتر بشناسیم

 

مراجعه به سایت ها و فروشگاه های اینترنتی که به عنوان بازار مجازی محصولات مختلف شناخته می شوند از بهترین راه های تهیه لوله پلی اتیلن با کیفیت و قیمت مناسب می باشد. لوله های پلی اتیلن از بهترین و پرکاربرد ترین نوع لوله می باشد که مشتریان زیادی در سراسر دنیا دارد. لوله پلی اتیلن دوجداره :این لوله همانطور که در بالا توضیح دادیم همان لوله کارو گیت است این لوله کاربرد زیادی در انتقال اب فاضلاب دارد این لوله از سایز 110 تا 2500 تولید میشود وفشار کاری مناسب با محل اجرا در نظر گرفته میشود . استفاده از لوله های پلی اتیلن در آب های زیرزمینی و فاضلابی برای کنترل و هدایت انتقال آب های زیرزمینی به زمین های گلف، اراضی ورزشی و بهبود نفوذ مناسب آب های سطحی استفاده می شود. استفاده از سیستم زهکشی، اط سیل زود هنگام در زمین های کشاورزی جلوگیری می کند. ابداع و تولید لوله پلی اتیلن آبرسانی توسط شرکت های مختلف که یکی از جنبه های مثبت این پیشرفت است، منجر به کاهش هدر رفت آب، بالا رفتن کیفیت و کمیت محصولات کشاورزی و تسهیل آبرسانی به زمین ها گشت. اندازه لولههای فاضلاب برای نرخهای رواناب خاص تعیین میشود؛ سیستمهای با اندازه نامناسب ممکن است سیل رو به بالا ایجاد کنند.

 

از این رو ایران تجهیزات زیادی تولید میکند که با پیشرفت در زمینههای مختلف، روز به روز در حال افزایش است. باید 2 تا 3 بار این کارا انجام بدید از این رو برای انجام برخی پروژه ها لوله غیر استاندارد اصلا مناسب نیست و مقرون به صرفه نیست . داخل این لوله ها باید صاف و صیقلی باشدو همچنین ضخامت کافی برای استفاده از سیستم تحت فشار را برخوردار باشد . PE80 یا – فشار کاری – مهر استاندارد – استاندارد بکارگرفته شده SDRطول لوله – سایز لوله و … لوله های کاروگیت به روش قالبی و با فشار اکسترودر در قالب تولید میشود . پارس اتیلن کیش در تولید لوله کاروگیت (لوله دوجداره کاروگیت) به نوآوری و ابتکاری بی مثال دست زده است و توانسته است مدرن ترین فن آوری روز دنیا را در تولید لوله دوجداره کاروگیت بکار گیرد, ماشین آلات تولید لوله کاروگیت پارس اتیلن کیش همگی ساخت دروسباخ آلمان می باشد و خط تولید تماما (اعم از مکنده و سیلو مواد, گراویمتریک, اکسترودر , کاروگیتور, مخزن خنک کننده , کشنده , اره و دیگر تجهیزات جانبی خط تولید) از ماشین آلات آلمانی می باشد. با ورود لوله هالی پلی اتیلنی، به ویژه لوله کاروگیت با بازار لوله و اتصالات پلی اتیلن، توجه بسیاری از صنایع به این تجهیزات جلب شد به طوری که در حال حاضر تمام تأسیسات آب و فاضلاب با استفاده از لوله کاروگیت راه اندازی می شوند.

این مطلب را هم بخوانید :   بک لایت نمایشگرهای LCD

 

فعالیت گروه صنعتی پویا، با نام تجاری لوله پویا یا پویا پایپ در بازار لولههای پلیمری از سال ۱۳۷۶ در ایران آغاز شد. در این روش لولههای 6 متری یا 12 متری بواسطه جوش بهم متصل می گردند و در سایزهای بالاتر از 2 متر از جوش الکتروفیوژن استفاده می شود. 110، 125، 200، 250، 300، 315، 350، 400، 450، 500، 600، 700، 800، 900، 1000، 1200، 1400، 1600، 1800، 2000، 2200، 2400، 2500، 2900، 3000، 3200، 3500 و نهایتا سایز 4000 میلیمتر معادل 4 متر. لوله کاروگیت سایز ۶۰۰ میلیمتر با وزن تقریبی هر متر ۲۰ کیلوگرم و در رنگ های زرد ، نارنجی و آبی تولید میشود. در هر صورت بمنظور استعلام قیمت لوله پولیکا قوی ، نیمه قوی ، ارزان و … بمنظور رعایت ملاحضات ایمنی ، عرض ترانشه را تا حدی که دیواره های آن پایدار باشد می توان بزرگتر حفر کرد. لوله پلیکای ارزان کارخانه لوله پلیکا بمنظور استفاده جهت ساخت شوتینگ زباله ، ایجاد غلاف دور سیم ها و کابل و تاسیسات زیر زمینی ، پل های با قطر کم ، هند هول ها و …