اردیبهشت 8, 1403

محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره

محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره

با توجه به نیاز مشتری به استعلام قیمت هر چه سریع تر، محاسبه قیمت آنلاین پنجره دوجداره گزینه خوبی برای آن دسته از مشتریانی است که درخواست استعلام قیمت پنجره دوجداره را دارند. در صفحه قیمت پنجره دوجداره در سایت آرکوین شما می توانید با انتخاب گزینه های درب یا پنجره دوجداره قیمت این محصول را بصورت آنلاین مشاهده کنید.

چه عواملی بر روی قیمت پنجره دوجداره تاثیر می گذارد؟

 

۱- پروفیل: کیفیت پروفیل upvc و ابعاد، وزن و برند پروفیل اولین مورد در نحوه محاسبه قیمت پنجره دوجداره می باشد.

۲- یراق آلات: یراق آلات شامل لولا، دستگیره و اسپانیولت می باشد که نوع و برند آن نیز در قیمت پنجره دوجداره وینتک بسیار تاثیر گذار است.

۳- شیشه دوجداره: شیشه دوجداره بصورت صنعتی و دستی (کارگاهی) تولید می گردد. شیشه دوجداره با توجه به نحوه تولید و متریال مورد استفاده دارای قیمت های مختلفی می باشد.

۴- گالوانیزه: گالوانیزه موجب استحکام و افزایش مقاومت پروفیل خواهد شد. میزان مصرف گالوانیزه در هر متر طول پروفیل و ضخامت (0.5 یا 1 و یا 1.25 میلیمتر) و شکل آن (بصورت یو شکل و یا ال شکل) کاملا موجب افزایش قیمت یا کاهش قیمت پنجره دوجداره خواهد شد. در صورت عدم وجود گالوانیزه، یراق آلات نیز دچار مشکل خواهند شد.

۵- کیفیت تولید، نحوه برش زوار و تمیزکن بر روی محصول نهایی موثر است. شما در محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره، قیمت پنجره ای با کیفیت  را مشاهده می کنید.

۶- لاستیک های درز بندی شامل لاستیک های TPE، pvc  و epdm  است که قیمت های متفاوتی دارند.

این مطلب را هم بخوانید :   ترمووود

۷-کیفت نصب و خدمات پس از فروش در محاسبه قیمت پنجره دوجداره تاثیر گذار است. نصب اصولی و درست یک پنجره دوجداره، تاثیر بسیار مهمی در عایق بودن پنجره خواهد داشت.

اختلاف قیمت فاکتور وین تک به چه دلیل است؟

تمام این عواملی که در بالا گفته شده در محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره تاثیر گذار هستند، به همین دلایلی که در بالا گفته شده قیمت پنجره upvc وین تک از یک شرکت با شرکتی دیگر متفاوت است.

در واقع اگر شرکتی یکی از موارد بالا را انجام ندهد، امکان انجام یا عدم استفاده از موارد دیگر کمتر است.

برای محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره روی آن کلیک کنید.

 

 

 

قیمت پنجره دوجداره فیکس: شامل پروفیل یو پی وی سی + شیشه دوجداره

6،505،208 ریال

قیمت پنجره دوجداره لولایی: شامل پروفیل یو پی وی سی + شیشه دوجداره+ یراق آلات

19،983،855 ریال

جهت محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره خود به صورت دقیق ، ابعاد خود را به شماره ۰۹۱۹۵۹۰۰۷۹۵ واحد فروش مانا پنجره  واتس آپ یا تلگرام نمایید.