اردیبهشت 8, 1403

نگاهی به پرفروش‌ترین مایکروفرهای بازار ایران

هیچ آشپزخانه‌ای بدون مایکروفر کامل نیس.

ممکنه بعضی از ادما از این وسیله خونگی فقط واسه درست کردن پاپ کرن یا گرم کردن دوباره قهوه استفاده کنن اما در واقع دلایل بی‌تعدادی واسه سرمایه‌گذاری روی خرید مایکروفر باکیفیت هست.

آب کردن یخ گوشت، گرما دادن نوشیدنی‌ها و غذاهای سرد شده، پختن غذاهایی مانند پیتزا و … همه به لطف این وسیله خونگی کوچیک ممکن می‌شه.

هم اینکه هنر زمان‌بندی در مایکروفر موهبتیه که نمی‌توان خیلی راحت از اون گذشت، هر چند که طراحی و ساخت اون به هیچ‌وجه کار ساده‌ای نبود.

قبل از خرید مایکروفر، باید چند عامل رو در نظر گرفت: قیمت، فضای آشپزخانه، اندازه و نوع اون، مانند مدل‌های توکار، روی پیشخوان و بالای پیشخوان.

در ادامه، چند برند معروف که در مورد تولید مایکروفر موفق عمل کرده‌ان، معرفی می کنیم.

پاناسونیک

پاناسونیک همیشه یه برند قابل اعتماد در میان شکلای جور واجور و اقسام لوازم‌ خونگی به حساب می‌رفت. مایکروفر این شرکت هم از این قضیه مستثنا نیس.
ظرفیت اون بیشتر ۲۳ لیتر و قدرت خروجی مایکروفرهای پاناسونیک ۱۰۰۰ واته. در سایت دیوار خرید مایکروفر پاناسونیک چند آگهی داره که از اون‌ها می‌توان قیمت این وسیله خونگی در بازار رو فهمید. مثلا در این سایت یه دستگاه مایکروفر پاناسونیک مدل رومیزی با کنتور سنسوری، پوشش داخلی استیل و حافظه ثبت دستور غذا به قیمت یه میلیون تومن به فروش می‌رسد. در خرید این وسیله خونگی باید به یه نکته توجه کرد: اگه علاقه‌ای به پختن غذا در مایکروفر ندارین و از اون فقط توقع گرم کردن دارین، بهتره به سراغ مدل‌های پیچیده نرید. مثلا خرید مایکروفر پاناسونیک با ظرفیت ۴۰ لیتر و توانایی‌هایی مانند قفل کودک، قدرت گریل بالا، جوجه گردان با توان تردسازی، حالت دستور پخت دیالوگی و … در سایت دیوار ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومن آگهی شده.
قاعدتا این دستگاه واسه حرفه‌ای‌ها یا کسایی که با گاز سر و کار زیادی ندارن، مناسبه.

این مطلب را هم بخوانید :   نمره های زبان مورد نیاز مهاجرت به کانادا
سامسونگ

برند سامسونگ رو دیگه همه می‌شناسن؛ از گوشی موبایل تا مایکروفرهای اون همه مطمئن و جذابه. از اونجایی که مدیران این شرکت در نظر دارن محصولاتشون در دست همه اقشار قرار گیرد، در مورد مایکروفر هم از ارزون‌ترین یا گران‌ترین قیمت‌ها رو ارائه کرده‌ان. مثلا در سایت دیوار مایکروفر ۲۸ لیتری با توانایی‌هایی مثل صفحه لمسی اما امکاناتی کم به قیمت ۶۰۰ هزار تومن به فروش می‌رسد. این وسیله آکبنده. اما در عین حال اگه به دنبال مایکروفرهایی مدل‌ بالا از این برند هستین اما توان پرداخت اونو ندارین، نگران نشید. مثلا در سایت دیوار مایکروفر لاکچری سامسونگ که کارکرد اون به گفته فروشنده خیلی کم بوده، به دلیل مهاجرت و به صورت فوری به قیمت ۱ میلیون تومن آگهی شده.

دوو

اگه طراحی آشپزخانه‌ براتون مهمه، بهتره سری به اجناس دوو در سایت دیوار بزنین. این شرکت با ارائه مایکروفرهایی با استایل بسیار جذاب و قیمت عالی در خدمت مشکل پسندانه. مثلا خرید مایکروفر دوو در حد نو با ظاهری قشنگتر و امکاناتی مثل گریل و اشعه سه بعدی ۵۵۰ هزار تومن در سایت دیوار قیمت‌گذاری شده.
هم اینکه در آگهی دیگری، یه مایکروفر دوو سیلور با آپشن‌هایی مانند تایمر کنترل‌شده، حافظه دستور پخت و … به قیمت ۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومن به فروش می‌رسد. این آگهی، گران‌ترین آگهی خرید مایکروفر دوو در سایت دیواره.