اردیبهشت 8, 1403

عطر ایو سن لورن بلک اوپیوم زنانه

 

در اواخر آگوست سال ۲۰۱۴ برند نام آشنای فرانسوی ایو سن لوران (Yves Saint Laurent) یک ادوتویلت زنانه با رایحه ی شیرین، تند و گرم به نام بلک اوپیوم (Black Opium) در نسخه ی جدید را معرفی کرد. هدف از تولید این عطر زنانه به چالش کشیدن عطرهای زنانه موجود در بازار عطر و ادکلن بود.

عطر بلک اوپیوم ( Black Opium ) از برند ایو سن لوران دارای رایحه ی شیرین و تند است و خانم های شیک پوشی که علاقه ی زیادی به عطر های تند دارند می توانند از عطر بلک اوپیوم زنانه در مجالس و مهمانی ها استفاده کنند. در تمام مدتی که از عطر ایو سن لورن بلک اوپیوم استفاده می کنید بوی قهوه، مرکبات و چوب را احساس خواهید کرد. زمانی که این عطر را روی نبضتان اسپری می کنید در ابتدا متوجه بوی انگور سیاه، گلابی،پرتقال سبز و مرکبات خواهید شد. این ترکیب میوه ای و مرکباتی، حس شادی و انرژی را در شما به وجود میاورند. بعد از اینکه مدتی را سپری کردید نت های میانی با بوی گل یاسمین، چای، شکوفه های پرتقال و قهوه جای نت های اولیه را می گیرند. ترکیب این نت ها موجب افزایش تمرکز و انرژی مثبت در شما می شود. در آخر هم نت های مشک و چوب جایگزین نت های میانی می شوند. استشمام این ترکیب چوبی و طبیعی، تمرکز را به شما هدیه می دهد.

نوع عطر ادوپرفیوم

برند               ایو سن لورن

عطار             ناتالی لارسن، الیور کرسپ، هونورین بلانک، مری سالمگنه

طبع              گرم

این مطلب را هم بخوانید :   مهاجرت به عمان - ثبت شرکت در عمان

سال عرضه        2014

گروه بویایی           شرقی وانیلی

کشور مبدأ            فرانسه

مناسب برای          بانوان

اسانس اولیه          شکوفه پرتقال ، فلفل صورتی ، گلابی

اسانس میانی         یاس، شیرین بیان ، قهوه

اسانس پایه          وانیل ، نعناع هندی ، سدر ، چوب کشمیر

بطری ادکلن ایو سن لورن بلک اوپیوم به عنوان نسخه‌های آخر مجموعه اوپیوم طراحی شده است. بطری تیره و با تزیینات پولک که به آن ظاهری گلم راک می‌دهد. برند ایو سن لوران برای اینکه عطرهای باکیفیت تولید کند، همیشه سعی کرده است با عطرسازهای مشهور و کاربلد همکاری داشته باشد. عطر بلک اوپیوم را عطارهای کاربلد و مشهور به نام های الیور کرسپ (Oliver Cresp)، ناتالی لارسن (Nathalie Larson)، ماری سالامانی (Marie Salamange) و اونورین بلان (Honorine Blanc) طراحی و تولید کرده اند.

برای اطلاع از  قیمت ادکلن ایو سن لورن بلک اوپیوم  و خرید آن می توانید عطر اورجینال آن را از فروشگاه عطر و ادکلن هایپر عطر با خیالت راحت تهیه فرمایید.