اردیبهشت 8, 1403

عطر لالیک لامور زنانه چه رایحه‌ ای دارد؟

 

عطر زنانه لامور (L’Amour) یکی از بهترین عطرهای برند بزرگ و شناخته شده لالیک است که در سال 2013 منتشر شده است. عطر لالیک لامور عطری عاشقانه و رمانتیک برای زنان برجسته است؛ زنانی که احساس درونی خود را بروز می دهند و از بروز احساساتشان ترسی ندارند. زمان زیادی از تولید این ادوپرفیوم زنانه می گذرد، اما مانند سابق به علت داشتن راحیه خوش و ظاهر شکیل خود همچنان پرفروش مانده است.

رایحه عطر زنانه لالیک لامور شیرین و خنک است و با رایحه نارنج و شکوفه ی پرتقال آغاز می شود و کم کم رایحه گل رز به آن افزوده می شود. رایحه آن در نت میانی به رایحه مطبوع و زنانه گل های مریم، یاسمین و گاردنیا می رسد. ترکیب این گل های سفید حس شیرینی را به ترکیب رایحه گلی این عطر می افزاید، رایحه ای که کاملا عاشقانه و رمانتیک است. پس از خشک شدن نت های میانی، رایحه چوب صندل، سدر و مشک به مشام شما خواهد رسید. رایحه مشک رایحه لامور را خامه ای می کند که برای طرفداران رایحه های شیرین بسیار دلچسب خواهد بود.

خالق عطر لالیک مدل L’Amour ناتالی لارسن Nathalie Lorson است. ناتالی لارسن بانوی عطر ساز متولد فرانسه است. او به عنوان یکی از موفق ترین زنان عطر ساز دنیا شهرت دارد و در کارنامه کاری خود بیشتر از 104 عطر را به ثبت رسانده است.

شیشه عطر لامور بی رنگ است ولی در قسمت تحتاتی رنگ آن کمی مایل به صورتی بسیار کمرنگ و ملایم است. قسمت بالایی شیشه با یک لایه طلایی رنگ پوشیده شده است که زیبایی آن را دو چندان کرده است. شیشه مکعبی شکل بی رنگ اما زیبای این عطر با دربی مکعبی بی رنگ متناسب با بدنه عطر تکمیل شده است. از گردن محفظه اسپری کردن عطر ربانی به رنگ مشکی و به شکل منگوله آویخته شده است. روی شیشه طرحی به شکل دورانی و برگ مانند از مرکز به سمت بیرون در چند لایه از کوچک به بزرگ کشیده شده است که با دیدن آن نوعی خطای دید ایجاد می شود و شما را به عمق شیشه بطری این عطر فرو می برد و توجهتان را به خود جلب می کند. در قسمت جلوی عطر نام عطر L’AMOUR و نام برند آن ( LALIQUE ) به رنگ مشکی حک شده است. در مجموع ادکلن لالیک لامور جزء عطرهای زیبای زنانه است که داشتن آن می تواند آرزوی هر زن خوش سلیقه ای باشد.

این مطلب را هم بخوانید :   ماشین آلات تولید ظروف یکبارمصرف

عطر لامور رایحه بسیار دلنشینی دارد تا حدی که برای افرادی که آلرژی دارند شاید حتی ایجاد حساسیت نکند و برای این افراد خاطره خوبی به جای بگذارد.

ادوپرفیوم فرانسوی لامور L’Amour رایحه شیرین، خنک و ملایم دارد و با توجه به رایحه شیرین و خنک آن می توانید از این عطر در فصل های بهار و تابستان که روزها نسبت به دیگر ایام سال گرم تر هستند استفاده کنید. عطر زنانه لالیک لامور به علت داشتن بوی ملایم می تواند برای استفاده در محل کار هم مناسب باشد؛ زیرا برای دیگران آزار دهنده نخواهد بود و می توانید به راحتی و با خیال آسوده از آن استفاده کنید و از بوی خوش آن لذت ببرید.

نوع عطر   ادوپرفیوم

برند                  لالیک

عطار                ناتالی لارسن

طبع                  خنک

سال عرضه            2013

گروه بویایی           گلی چوبی مُشکی

کشور مبدأ            فرانسه

مناسب برای          بانوان

اسانس اولیه          ترنج ، بهار نارنج، رز

اسانس میانی         یاس، گاردنیای یاسمنی، گل مریم

اسانس پایه          مشک ، سدر ، چوب صندل سفید

برای اطلاع از قیمت ادکلن لالیک لامور اصل و اورجینال و خرید آن می توانید از فروشگاه عطر و ادکلن هایپرعطر اقدام نمایید.