اردیبهشت 8, 1403

قطره خواب کودک بای بای Bay Bay Night

ویژگی های محصول
مناسب برای کودکان دارای اختلالات خواب
مناسب برای 2 ماه به بالا
محصول کشور ترکیه
ضمانت سلامت فیزیکی کالا
ضمانت اصالت کالا توسط پارلاک
بسته بندی و ارسال مطمئن

قطره خواب بای بای مکملی منحصر به فرد برای کمک به رفع اختلالات خواب در کودکان است. خواب مسئله بسیار مهمی است که باید توجه ویژه ای بدان داشت.

قطره خواب کودک بای بای Bay Bay Night
همه‌ی ما می‌دانیم که خواب شبانه‌ی کافی برای سلامت بدن و بازسازی و انرژی گرفتن برای روز بعد لازم است، اما تحقیقات نشان می‌دهد که برخلاف تلاش مستمر والدین، اکثر کودکان دچار مشکلات خواب هستند. بر اساس تحقیقات بر روی خواب عمیق در کودکان محققان اعلام کرده‌اند که از هر ۳ کودک ۲ کودک مشکلات خواب را حداقل برای یک بار تجربه کرده‌اند. در ادامه قطره خواب بای بای را معرفی می کنیم:

قطره خواب کودک بای بای
شربت خواب آور کودکان خارجی مکملی منحصر به فرد برای کمک به رفع اختلالات خواب در کودکان است. خواب مسئله بسیار مهمی است که باید توجه ویژه ای بدان داشت. این قطره خواب برای کودکان بالا 2 ماه مناسب می باشد. برای تهیه دیگر قطره آهن ها و شربت های مولتی ویتامین و اشتها آور به وبسایت پارلاک مارکت مراجعه کنید.

قطره خواب bay bay نی نی سایت

مقدار مصرف قطره خواب
2 ماه تا 2 سال: روزانه 25 قطره

4 تا 10 سال: روازنه 40 قطره

بالای 11 سال: روزانه 60 قطره

خواب مطلوب برای کودکان و نوجوانان چه ویژگی هایی دارد؟
خواب مطلوب، خوابی است که کیفیت و کمیت خوبی داشته باشد. نیاز افراد بالغ به خواب در طول شبانه روز، بین 7.5 تا 8.5 ساعت است. البته این میزان خواب ممکن است در افراد مختلف کمی بیشتر یا کمتر باشد. در زمان بلوغ ممکن است میزان خواب افزایش یابد که این مسئله طبیعی است. همچنین بلوغ مصادف است با آماده شدن برای رقابت های تحصیلی و آزمون های پی در پی که این شرایط یعنی کارهای فکری و خستگی ناشی از درس خواندن هم باعث می شود نوجوانان به خواب بیشتری نیاز داشته باشند.

این مطلب را هم بخوانید :   آموزش تعمیرات موبایل

قطره خواب کودک بای بای Bay Bay Night

علت بی خوابی کودکان
بی خوابی ممکن است در اثر یک اختلال فیزیکی و یا روانی دیگر به وجود بیاید. استرس، تغییرات بزرگ در زندگی و وقایع ناگوار هم باعث ابتلا به بی خوابی می‌شوند. بی خوابی گاهی یکی از عوارض جانبی مصرف دارو است.

عوارض قطره خواب بای بای برای کودکان ؟
قطره خوابی بای یک داروی خواب آور است که برای کودکان مصرف می‌شود. این دارو برای کودکانی که دچار مشکلات خواب هستند، مانند بی خوابی، بیداری شبانه، ترس از تاریکی و یا مشکلات خواب دیگر می‌باشد . با این حال، مانند هر داروی دیگری، قطره بای بای همراه با عوارض ناخواسته می‌تواند باشد. برخی از عوارض جانبی ممکن است شامل:

خشکی دهان و گلو
سرگیجه و خواب
تهوع و استفراق
افزایش تعریق