اردیبهشت 8, 1403

۷ نشانه که می‌گویند شما انسان جذابی هستید حتی اگر این‌طور فکر نکنید

واسه هممون لحظه‌هایی هست که اعتماد به نفس خود رو از دست می‌بدیم و خود رو بسیار پایین‌تر از چیزی که واقعا هستیم تصور می‌کنیم.

این فکرا بیشتر مواقع بسیار دردناک و دپرس‌کننده هستن. به‌خاص که آدم بنا به ذات داخلی خود همیشه دوست داره موفق و خوشحال باشه و در نظر بقیه هم فرد پیروزی بشمار آید. اما احساسات منفی هم جزو جدانشدنی از زندگی بشره و بعضی وقتا گریزی از اونا نیس.

با همه این تفاسیر، ما می خوایم در این مطلب در مورد نشونه‌هایی توضیح بدیم که شاید تا حالا توجه خاصی به اونا نداشتین؛ نشونه‌هایی که ثابت می‌کنن شما بسیار محبوب‌تر و جذاب‌تر از چیزی که هستین که خودتون تصور می‌کنین!

واسه آشنایی با این علائم در ادامه با ما همراه باشین.

۱- مردم متوجه حضور شما می‌شن

وقتی وارد یه مجلس، مهمانی یا جلسه‌ای می‌شید و بقیه نگاهشون به سمت شما بر می‌شه، این نشونه اینه که حضورتون واسه بقیه ارزش داره و اونا شما رو می‌بینن. مهم نیس کسی به استقبالتان بیاد یا صحبت‌ای رو شروع کنه، همین که نگاه‌ها به سمت شما بر شه نشونه جذاب بودن شماس.

۲- شما خندیدن رو دوست دارین

حالت‌های روحی مثبت به خودی خود جذاب هستن. شما وقتی خنده زیبای کسی رو می‌ببینن، مطمئنا جذب اون می‌شید. این موضوع به‌خاص در مورد جنس مخالف بسیار نمونه داره.
یعنی اگه عادت دارین که احساسات خوب خود رو با لبخند یا خنده به بقیه منتقل کنین، شک نکنین که جنس مخالف بشدت جذب این رفتار شما می شه.

هیچ کسی از بودن در کنار فردی که دایم اخم کرده، غر می‌زند یا شاکیه خوشش نمی‌آید. پس زیاد بخندین.

این مطلب را هم بخوانید :   قبل از «بلیچینگ» یا سفیدکردن دندان ها لازم است به چه نکاتی توجه کنیم؟

۳- بقیه متوجه عیوب چهره شما نمی‌شن

اگه بخواین در مورد ایرادات صورت خود با فرد مقابل صحبت کنین، شاید با این شرایط مواجه شید که اون اصلا متوجه نمی‌شه شما دقیقا منظورتون چیه! یعنی چیزی که از نظر شما عیب حساب می‌شه رو اون حتی تا حالا ندیده یا از نظرش ایراد بشمار نمی‌رفته.

۴- شما به سبک «خودتون» زندگی می‌کنین

شما هیچوقت تلاش نمی‌کنین مثل فردی دیگه لباس بپوشید یا مشابه کسی دیگه رفتار کنین. اشخاصی که همیشه خودشون هستن و به سبک خودشون زندگی می‌کنن، همیشه موردتوجه همه مردم قرار دارن. دلیلش اینه که به بقیه نشون میدن معنی واقعی زندگی رو درک کرده‌ان و راهی مشخص رو واسه خود و آینده‌شون برگزیده‌ان.

این رفتار و طرزفکر افراده که اونا رو جذاب می‌کنه نه تیپ و ظاهرشون.

۵- شما طرفدار دارین

وقتی وارد محیطی می‌شید، متوجه میشین که عده‌ای از حاضرین طرفدار و پشتیبان شمان. مهم نیس ک شما اونا رو دوست داشته باشین یا خیر، مهم اینه که در جمع‌هایی که حاضر می‌شید حتما عده‌ای هستن که دوستتون داشته باشن و همه توجه خود رو به شما بدن. این در حالیه که بعضی از مردم از این نعمت بی‌نصیب هستن.

البته روش برخورد با این موضوع به خود فرد هم بستگی داره، همیشه در مرکز توجه بودن بعضی وقتا می‌تونه آزاردهنده باشه چون تصور می‌کنین همیشه زیر بار یک یا چند نگاه قرار دارین.

 

۶- خیلی زود حوصله‌تون سر می‌رود

 

اگه هر عامل خارجی مثل مریضی، سفر کاری یا … موجب به هم خوردن نظم و روال عادی زندگی شما شن، حس می‌کنین که وقتتون در حال تلف شدنه. یا مثلا تصور می‌کنین که زمان کش اومده و هیچ‌چیز سر جای خود نیس.
افراد جذاب عادت دارن با بقیه رابطه اجتماعی فعال داشته باشن و هر دلیلی که مانع از این شه، کلافه‌شون می‌کنه.

این مطلب را هم بخوانید :   پرخوری عصبی را با ۷ روش ساده از بین ببرید

این افراد هم اینکه از تنها بودن و جدا شدن از جمع آزرده می‌شن.

۷- همیشه به بقیه کمک می‌کنین و نمی‌تونید تحمل کنین کسی به شما دروغ بگه

شاید به نظرتون عجیب باشه، اما اشخاصی که از دروغ گفتن متنفر هستن و همیشه آماده خدمت‌رسانی و کمک به بقیه هستن از نظر بقیه بسیار جذاب و دوست‌داشتنی هستن. به این خاطر که رابطه برقرار کردن با افراد صادق بسیار راحت‌تره و ترس از دروغ شنیدن یا موردقضاوت واقع شدن هم وجود نداره.